Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Skorna går bra...

Nu är det nattjobb som gäller.
I går natt provade jag de nya sandalerna för första gången och nu har jag gått i dem snart 2 hela nätter.
Efter första  timmen tänkte jag att det här kommer aldrig gå... det är så vingligt och känns konstigt.


Men så gick första natten och jag gick i hop ca 8000 steg på dem och när morgonen kom kändes de helt underbara och jag hade vant mig!
Hållningen blev automatiskt mycket bättre och jag kom på mig själv vid en gäsp att käken hade släppt i spänningen.
Jag kunde gapa utan att det knakade och det minns jag inte när det skedde sist.
Måste vara en effekt av skorna!
Flera kollegor provade dem också och gillade dem.

När jag vaknade på tisdagseftermiddagen möttes jag och N kl 16.00 för en promenad.
Vi gick tillsammans 1 timme innan hon skulle möta en annan kompis för fika.
Jag promenerade vidare i ytterligare 1 timme och en kvart. Inget rasande tempo bara skönt.
Man hinner tänka en hel del, blir som meditation på något sätt.

Barnen var hemma hos mig några timmar denna kväll fast det är Js vecka då han blev sen hem från Danmark där han arbetat över dagen.
Nu har natt nummer 2 gått också och jag är så trött så ögonen går i kors.
Händer inte mycket spännande nu.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har bara hört positivt om dom skorna.

2009-01-14 @ 16:47:10
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: amonym

Jag har också varit och ryckt i sådana skor några gånger men inte känt att jag haft råd. Har ju inte heller ett jobb som jag rör på fötterna i. Behöver snarare Masaij inlägg i rumpan..... Har bara hört positivt om dem!

2009-01-17 @ 14:43:12
URL: http://amonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0