Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Väntar på maten efter träning....

Sitter nu och darrar hungrig och väntar på att maten ska bli klar.
Har varit på gymet med Pe efter jobbet i 1,5 tim och kört igenom hela kroppen + sprungit 2 km.
Hade kunnat springa långt idag för det gick konstigt nog så lätt men det var proppfullt med folk så vi valde att gå lös på maskinerna i stället.

Tro det eller ej men i morse vaknade jag och gick upp kl 04.00 igen.
hade några riktigt lugna och bra timmar innan jobbet. Låg i badet som vanligt och läste med ylang ylang doftolja i den lilla lyktan eller vad det kan heta.

Just nu tänker jag mycket på att klara leva bra och sunt.
När jag tänker på den stora helheten så orkar jag egentligen inte.... bara äta 1200 kcal och gå som en galning + träna men tänker jag på varje dag som ett enskilt projekt så funkar det riktigt okay.

Jag ska fixa det här nu och jag känner att jag är på gång!
Kan ju tyckas löjligt att jag ens pratar om bantning men när man börjar närma sig 40 som jag så måste man sköta sig om man vill behålla vikten för kroppen verkar inte göra av med kalorier som förr.
Jag ska bli stark och smidig som en ....ja jag vet inte vad och bara jag kan fixa det! :-D

De senaste dagarna på jobbet har varit riktigt trevliga och lagom att göra, jag har kännt mig i bra sinnestämning!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vi verkar vara i samma fas, förutom att jag plufsar i mig glass varje kväll... men jag har i alla fall gymmat i dag jag också, kändes ovant... det var 3 veckor sedan sist, gymmet har varit stängt mycket under jul och nyår. Nästa vecka kör alla pass igång och det känns supertrevligt!

Stor kram!

2009-01-08 @ 22:27:30
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: sabina

Vill ge dig en stjärna för att du kämpar på så bra! Ha en skön helg!

Kramiz

2009-01-09 @ 09:54:47
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: amonym

Kalorierna efter 40 är inte att leka med=) Känns som det räcker att passera en bulle så sugs den fast! Tur man är frisk och rörlig så man kan öka energiförbrukningen i kroppen - att äta mindra är verkligen en utmaning! Det är ju såååå gott!

kram kram

2009-01-09 @ 12:38:43
URL: http://amonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0