Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Blå himmel är en bra form av regn för oss campare!



Sitter med min stora kopp kaffe och passar på att datorisera lite. Ladda telefonen.
Barnen sover än.
Himlen är klarblå men det fläktar lite. Det är en bra form av regn tycker jag!
Jo, det skulle ju vara regn idag. Men det hinner ju...

Snart ska vi äta frukost och sedan packa ihop tältet för i eftermiddag åker vi vidare till Darr i Annanstad.
Jag får helt enkelt blogga bilder lite i efterhand härifrån Örebro.

Jag kan i varje fall varmt rekomendera Gustavsviks camping med äventyrsbadet. Vi har haft det så härligt, roligt och trevligt!


Tältet har fungerat perfekt men även om det benämns som ett 8-manna-tält så tror jag att de i så fall syftar på 8 st 3-åringar, inte fullvuxna.
Jag kan tro att det är helt lagom för 6 st vuxna personer!
Nåväl, när vi drar iväg hela gänget till Kolmorden sedan och om vi råkar bli 7 st vuxna så kommer det nog att fungera med lite god vilja!

Kommentarer
Postat av: Lillkakan

Hallå!

Vad kul att du kan hjälpa mig sedan!! jag fattar inget utav sånt hära å vågar inte prova heller! =0)

Hoppas att det går bra att tälta! du ser uta att ha en bra semester!

Själv jobbar jag 2 veckor till!! Snark! men det går nog hyfsat!

Vi höres!! =0)

2009-07-05 @ 11:40:11
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Woo, vilket tält! Du skulle se vårat lilla... ha ha... Vi funderar på att slå upp det en natt i Geiranger, men jag har lite tältfobi, så vi får se. :) Nä, det går bra bara det inte ösregnar.

Ha nu så mysigt och njut av semestern. Själv går jag in på sista jobbveckan nu - sedan ledigt även här! :)

Smygbloggar lite från jobbet nu.

Kramar!

2009-07-05 @ 13:35:50
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Kraka

Jag har också köpt ett nytt tält - ett litet. Det är för två personer, men jag tror nog det är bäst för bara en person. Om man nu inte är nyförälskad förstås och vill ligga på varann. :-)

2009-07-05 @ 16:44:37
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Britten

så mysigt det ser ut med camping ..länge sen jag gjorde det och blir sugen...

2009-07-05 @ 17:28:06
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0