Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Grattis pappa! Bra kämpat!



I dag har pappa varit på jobbet för sista gången!
Han har blivit avtackad för lång och trogen tjänst. Han har varit en hårt arbetande platschef på byggen i alla år.
Idag går han i pension!
Han har dag ut och dag in jobbat, slitit och sant gjort rätt för sig.
Åkt så otroligt många mil fram och tillbaka till jobbet dagligen alla år.
 
Nu ska pappa få varva ned tillsammans med mamma som redan är pensionär! Om några dagar har de också varit gifta i 42 år!

När pappa såg bildena som jag tog när han "kung-av-matlagning" stod och stekte biff idag så tyckte han att han såg så pigg och stark ut att han nog kunde jobba en 10 år till!

Jag är benägen att hålla med, rätt inställning...att han ser stark och ung ut men inte att han ska behöva jobba mer!
Nu vill jag att de ska må bra och ta det lugnt.

Jag och Syrran har världens snällaste föräldrar, vi kanske bara säger det för sällan men så är det!

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Grattis till honom L va fin din blogg är ....ha de bra kram Annika

2009-07-01 @ 23:00:27
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Grattis till pappa! :) Så skönt! Jag har en mamma som gick i pension 1 maj. Hon bara njuter.

Angående mina inlägg och kommentarer... jag brukar "inaktivera" dem efter några dagar, så att jag har koll på nya kommentarer som kommer - men jag får ta och ge dem lite längre öppen tid tror jag, så att du hinner kommentera. :-D

Kram och ha en fin torsdag!

2009-07-02 @ 07:18:52
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0