Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kort rapport från campingplats.

Mamma Scans köttbullar steker sig och fiberpastan kokar sig. Väntar på att lunchen ska bli klar.
I natt har det regnat på nya tältet men jag kan rapportera att allt är torrt!
Nu spricker det upp!

Vi har ägnat all vaken tid i badet, i upplevelsebadet.
Jag har simmat 1 km på fm och 1 km på em.
Utöver det lekt i "attraktionerna" med barnen så att mina höftkulor är i det närmaste krossade.

Tiittar på folk som slappt och uppgivet står och tittar på och jag får en jäkla lust att börja träna ordentligt på stört.
Jag vill hålla mig pigg och frisk så länge det är möjligt!
Jag ska kämpa för att vara frisk och stark, påminna mig om det när jag hellre vill ligga och sova än sticka ut och springa i höst!

Jag känner mig så glad att jag klarar att vara ute och campa med barnen själv.
Jag fixar det och vi har roligt!
Jag undrar hur det kom sig att jag blev en sådan hängiven campare?
jag får liksom frid av det!

Självklart skulle det vara roligt att vara 2 vuxna och allt vad det innebär men nu är det inte så och det ger mig  självförtroende att klara av saker själv också!

Jag kan nu för tiden både slå upp tält själv och köra bil i främmande städer!

Man kan allt man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0