Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Machas är ett ord som inte finns....


...men det gör det!
Moster är Gudomlig på att ge Machas som pappa säger.

Pappa gör just nu nytt vitlöksmör och jag fick just smaka! Så gott så jag dör!
Darr ligger under Syrrans massagehänder i detta nu, precis så som jag gjort i 1,5 timmar nyss.
Jag fick en klassisk ryggmassage + Scapuladans och någonform av djävulsutdrivning ur baken! Mumma mumma!

På förmiddagen har vi alla legat i Dammhagen i solen och väntat på regnet som aldrig kom.
Solen hittade hela tiden ett hål i molnen att skina på oss!
22 grader i vattnet.
Inte för att jag provade idag men jag kunde ju se på termometern som låg i sjön.

När Darr blivit klarbehandlad ska vi gå ned till Stenmans och bada lite mer.
Till kvällen planerar vi fiske i ån.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nä, vilket fint väder ni har! Fusk... Här är det grått och kallt.

Kram!

2009-07-08 @ 16:17:27
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jösses, du bloggar ju tillomed när du får machas... Hur hinns hon ? :)

2009-07-08 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0