Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Naturhistoriska och Cosmonova 10 juli.



Det gick några dagar. Det stora regnet skulle ju komma så vi tog till plan ...Q?
Darr och jagg  hade ju tänkt åka till Eskilstuna och gå på Djurparken men när vi såg väderprognoserna om klass 1-varning var det bara att ge upp. Vi åkte hem till mig till mig på torsdagen.

Jag bestälde biljetter till alla barnen så de på eftermiddagen fick gå på bio i Heron city och se "Ice age 3" på 3D.

De var nöjda och det var Darr och jag också för vi gick i affärer så länge.
Jag var inte så shoppingbenägen utan handlade bara 2 skivor.

Madame Veronique tipsade mig om Beyoncé så jag köpte den. Ångrar mig inte den är superfin. "Halo" var det hon tvingade mig att lyssna på och den är skön.

Jag har också blivit tipsad om Olle Ljungström och fått skivan "Tack" som jag bara älskar.
Ville ha lite fler låtar med honom så jag köpte skivan "Bäst" som jag nu håller på att lyssna in mig på.

Jag har ju tidigare inte haft någon stereo i lägenheten men nu har barnen donerat 1 av sina som de haft men inte använt i sina rum hemma hos J som kom dit ifrån vårt hus. Skönt att lyssna på riktigt igen!

På fredagen beslutade vi oss för att åka till Naturhistoriska riksmuséet och  Cosmonova.
Jag gjorde om jag får säga det själv riktigt goda mackor som vi tog med.
Vi hade en super lugn och trevlig dag där.
Vi såg filmen Grand Caniyon. Det är mäktigt att se film i Cosmonova.

På lördagen åkte vi och badade på förmiddagen trots att vädret inte tillät det.
Efter lunch och lite kaffe åkte Darr och hennes pojkar vidare på sin semesterturné.

Jag tog tag i operation tvätt och städning. Tvättade säkert 8 maskiner och under gårdagskvällen hängde tvätt i hela lägenheten.
Jag tittade på en film "Min brors flickvän" som kom med en tidning.

Barnen sov inne hos mig i natt, jag skyllde på att deras sängar var i tvagning med madrass-skydd och allt vilket också var sant men mest mysigt att så här sista natten höra deras sus och snarkningar innan de skall på semester till J igen.

I morse blev det sen baconfrulle och efter lunch stack de över till J.
Nu börjar annat liv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0