Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Polismagneten Borthy har åkt polisbil i natt!

Nu får jag allt låta er förstå att jag mår betydligt bättre!
Ska ju strax gå iväg för att jobba näst sista natten innan semestern. Jag är pigg nu, som en nyponros...fast kanske inte lika fräsch förstås!

Jag var trött som en död i torsdags natt på jobbet efter det onämnbara dygnet men på fredagen sov jag från 08.00 till 18.30 och steg upp som på nyttfödd!
Hade några bra timmar innan det var dax att gå till jobbet.
(Lånad googlad bild)

Där på jobbet fick jag väldigt mycket roligt att syssla med och tro det eller ej men jag har åkt polisbil i natt!
Det var spännande, det var första gången för mig och jag fick sitta på det som poliserna kallade "fin-sidan", alltså bakom chauffören.
Det tycker jag var ett gott betyg till mig men så åkte jag ju i tjänsten! Alltså, en spännande och lite ovanlig natt!
De som funnits med i min blogg länge vet att jag är en riktig snutmagnet och att jag drar till mig poliser i de mest märkliga situationer!

Jag har också haft möjlighet att ha bra och viktiga samtal den senaste tiden. Det har varit mycket viktigt för mig och gör att tankar inte går så fort i huvudet och jag mår bättre.

I dag har jag sovit fram till 17.00 och det var också riktigt härligt!

Det som falerat de senaste dagarna har varit motionen då jag sovit för mycket.
Försöker dock att gå minst 17.000 steg om dan. I dag stod vågen på endast 1,3 kg över min önskevikt. Det är ju betydligt bättre än 4 kg över som jag inledde efter semestern med.
Nu lär väl det gå åt skogen när semestern börjar igen men så får det vara. Huvudsaken man sköter sig någolunda i vardagen.

Nu ska jag betala räkningar och sedan ta ett bad!

Sist men inte minst! Ett stort grattis till Mamma och Pappa som fyller år idag 25/7! Grattis!
 
(Lånad googlad bild)

Kommentarer
Postat av: Mor

EN FÅR TACKE!!!!!

Mor och Far

2009-07-25 @ 21:58:16
Postat av: C a m i l l a

Vad spännande! :) Själv har jag mer en tendens att dra åt mig ambulansmän... ;)

Vi har kommit hem efter några dagar på västkusten, därav min frånvaro från bloggen.

Kikar in och kollar vad du gjort sedan sist.

Kramkram!

2009-07-25 @ 23:26:29
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Kraka

Ser fram mot att få veta ALLT om den snutnatten!

2009-07-26 @ 00:33:27
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Mor

Mail finns ang. golflänk.

2009-07-26 @ 11:00:13
Postat av: Mor

Läser överskriften igen:"Polismagneten Borthy...." och undrar då i mitt stilla sinne, träffar Du ofta polisen?

2009-07-26 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0