Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Semesterns första dag!



Det gick verkligen ovanligt lätt att lägga om till dagrytm!
Vaknade pigg till en varm sommardag igår morse tisdag.

Började packa och arrangera med marsvin och blomlådor. Efter lunch åkte vi iväg för att bada och slappa.
Det fanns inga parkeringar vid badet och p-vakterna var olidligt påträngande så jag släppte av barnen och Syrran och åkte sedan en bra bit i jakt på en parkeringsplats på de små skogsvägarna.

Hittade en och gick sedan tillbaka i ett helt underbart landskap. Grusväg med ängar på var sida. Lupiner i massor. Syrsor och doft av gräs och sol.
Kände stark närvaro i stunden.

Sedan kom jag fram till de andra vid badet.
Tro det eller ej men jag tog årets första dopp.
Till och med en badkruka som jag tyckte det var riktigt skönt!

På eftermiddagen åkte vi hem och packade klart. Det blir en hel del med tält och sådant för 2 veckor framöver. Om det är fint väder vill säga, annars får vi se vad vi hittar på.

På kvällen åkte vi iväg. Landade hos mor och far.
Försöker komma ned i varv.

Har lekt lite med bloggdesignen igen som jag själv inte kunde se förrän jag rensade min webbhistorik.
Fick hjälp med ett fotocollageprogram att ladda ned av Tierra.
Jag är som ni säkert ser nybörjare i programmet men det ska nog gå att lära sig! Tack Tierra!
Här kan man ladda ned programmet enkelt!

Ps. Så här ser min blogg ut just nu:


Nä! Nu ska vi sticka ned till sjön och bada.


 


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Titta vad fint du har fått! :) Jag använder också Picasa.

Kram kram från ett åskregnigt Gävle. Äntligen! :)

2009-07-01 @ 13:31:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Kraka

Riktigt snyggt med fotocollaget! Ska använda det när jag gör om min blogg tror jag.

Ha en bra semester! Nu jobbar jag fem nätter och sedan åker jag till Gotska sandön. :-)

2009-07-01 @ 21:45:49
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: ejmis

Jag gillar din nya design =)

2009-07-02 @ 12:19:07
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0