Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Träning, bio och jobb.

I måndags vad gjorde jag då?
Jag och N gick ett snabbt varv runt sjön och... ja just det, sedan var vi i Farsta centrum och åt och shoppade lite.


Vi snöade in på lukta-gott-saker och vi köpte en rackarns massa tvålar och sådant.
Jag köpte t ex kanel-apelsin tvål + lotion som jag gillade.



På natten jobbade jag och hade fullt upp.

Kändes helt okay att vara tillbaka på jobbet faktiskt.


På tisdagen sov jag ju och på kvällen innan jobbet gjorde jag GI-matlådor innan jag och N gick på gymmet!



På onsadagen när vi vaknade gick vi en långpromenad innan vi åkte in till stan och såg filmen Brüno.
Oj oj oj, vilken film!
Tror det kommer vara årets höjdpunkt! Han driver med allt och alla, ingen går fri!
Den var bättre än Borat och hela salongen skrattate så vi tjöt hela filmen rakt i genom!

Sedan fortsatte jag och Talle ut på en pubrunda. Jag åt biff och grönsaker på en restaurang men tog tyvärr vin i stället för vatten till och...sen blev kvällen sen.

Onsdagen blev inte så aktiv mer än att jag städade upp hemma och sedan åkte in till stan igen och mötte upp K och R.
Vi såg en mycket fin och varm fransk film som skildrade personer och livet sammanflätat i ett vardagligt Paris.


Den gick på Sture och vägg i vägg med den låg en relativt ny köttrestaurang som jag tror hette Jimmys eller något sådant.
Ganska dyrt men där åt vi och jag fick en stadig biff med grönsaker och drack vatten där till.

Jag kan inte betygsätta filmerna för de var bra på så olika sätt men rekomenderar varmt bägge filmerna jag sett denna vecka.
Jag ska verkligen bli bättre på att gå på bio, det är verkligen trevligt! Det är avslappnande och roande!

Jag har kommit igång med att tänka hälsa nu och jag känner hur jag är på väg åt rätt håll. Det är det jag ska fokusera på.
Då får jag krafter och kan leva så mycket bättre och mera!
Man ska lägga energin på rätt saker.


Kommentarer
Postat av: Kraka

Vin i måttlig mängd är inte farligt (om man inte har alkoholproblem förstås). Kött ska man däremot vara försiktg med. Men jag vet ju att du gillar kött och någonstans tror jag att livskvalitet ändå är det viktigaste för hälsan. Kram!

2009-07-17 @ 15:57:23
URL: http://kraka.moah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0