Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion och hälsa v 22!

Måndag: Har sprungit i 40 minuter och det gick så jäkla bra! Jag är hög som ett höghus på endorfiner! 18.765 steg.

Tisdag: 7.864 steg.

Onsdag: 20.432 steg.

Torsdag: 6.363 steg.

Fredag: 19.003 steg.

Lördag: Sprungit 5 km. Det gick super! Sprang och pratade i telefon så jag hade ett perfekt tempo! 24.167 steg.

Söndag:13.513 steg.

Jag har sprungit 2 gånger denna vecka! Bra! 
Jag antar att jag haft en längtan efter endorfinerna. Har haft lite dålig balans i mitt belöningssystem den senaste tiden, känt mig låg med malande tankar.
Har behövt springa.
Så skönt att springa i värmen. Känna solen på hela kroppen, tränga in i ögonen!
Mycket positivt var att jag kunde springa i ett bra tempo med svetten sprutande och ändå prata i telefon samtidigt! Jag kanske inte är helt värdelös när allt kommer omkring!
Det värsta för mig är nästan alltid att hitta andningen och telefonprat verkar vara en kanonlösning för att distrahera!

Kommentarer
Postat av: Kraka

Jaha du... du tycker det är skönt att springa i värmen. Jag tyckte det var rätt vidrigt med min niomilavandring i solen.

2009-06-02 @ 01:41:40
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: annebelle

Wow, vad duktig du är! Grattis till nya schemat också, kan förstå att det är skönt att jobba på rent nattschema istället för blandat.

2009-06-02 @ 07:50:15
Postat av: amonym

prat-fart är alltid bra! Det ju alltid lättare om man har någon verklig person att prata med i telefon eller fysiskt närvarande. Känns skumt att prata rätt ut med sig själv.....=)



Bra jobbat!

2009-06-02 @ 14:44:35
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: cirocco

Visst är det härligt att springa, ett av de bästa "må bra" medlen.

Härligt att du fick natt i sommar!



Ha de Bäst!/C

2009-06-02 @ 15:21:14
Postat av: Janne Löfgren

DU är allt annat än värdelös, tro inget annat :-)

2009-06-02 @ 20:27:47
Postat av: ejmis

Snyggt jobbat! =)

2009-06-02 @ 22:49:13
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0