Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Tillfällig gästblogg med Gnäll-Borthy!

Äntligen med näsan över ytan och axlarna nedplockade från taket igen. Allt har inte klarats upp eller ut som bekymrar mig men det maler inte på så förbaskat hur jag ska hantera det och mycket viktiga saker känns som lösta.
Försöker tänka att man inte ska läcka energi på sådant man inte kan förändra.... men lik förbaskat gör jag det.

Saker jag skulle kunna förbättra, sådant som jag faktiskt borde stå upp för mig själv i...vågar jag inte!
Jag har tusen goda avsikter och långa färdiga haranger inuti huvudet vad jag skulle vilja säga och stå upp för mig själv med men jag vet att det bara skulle komma ut som en afatisk svada och med mina tårar sprutande.....ingen direkt vinnarteknik!
Antagligen är det så att man måste dansa lite på taggarna för att förstå att man har ett liv som är en dans på rosor!

Nog om det, känns som kulmen nåddes häromdagen (det behövdes inte speciellt mycket nu) när jag fick besked om att det inte fanns något jobb till mig i Oslo under midsommarveckan. Kändes som om the bottom is nådd! Alla får ju för fasen jobb i Norge! När man vill!

Löjligt :-)....inte var det hela världen! Jag är inte pank och jag skulle åka till Norge och jobba extra bara för att det skulle vara kul att prova på!
Kanske löser det sig det också!
I absolut värsata fall får jag väl njuta en ledig vecka med härligt lugn och ro i Sverige, jag har hört att man inte dör av det heller!

Min avslutande gnällmening här får bli att jag nu har blivit ordentligt förkyld!
Jag återkommer till natten och skriver ett vanligt inlägg om allt trevligt som varit den senaste veckan! Väldigt mycket trevligt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vi är lite miss-synkade både du och jag nu tror jag, själv går jag och väntar på besked om jag får jobba kvar eller inte till hösten. 100 av 500 ska sägas upp och jag ligger precis på gränsen med mina 16½ år...

Vi får hålla tummarna för varandra!

Kram och krya på dig!

2009-06-03 @ 18:20:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

Jaha, så har man börjat få en liten förklaring på saker och ting.

2009-06-03 @ 19:07:01
Postat av: Veronique

Mjau.

Ja, nu eru allt liite gnällig tycker jag.



Kram, kram

2009-06-04 @ 01:43:43
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Kraka

Vi måste ses efter midsommar! Vin och prat skulle sitta fint... inte minst för mig...

2009-06-04 @ 20:19:57
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: vivan

Önskar dig en trevlig helg!

Kramen!/ Vivan!

2009-06-05 @ 10:31:32
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så synd att du inte fick jobb i Oslo.

2009-06-07 @ 11:51:39
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0