Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Semester!

Sveriges troligen vitaste kvinna gör entre i semestersverige!
Efter en ganska jobbig söndagsnatt på firman kom jag hem och kände bara overklighetskänsla att det nu var semester.
Fick ett sms med några för mig viktiga ord.
Somnade.
Sen ramlade barnen efter någon timme in med massor av kompisar och plötsligt var det liv i luckan!
De var mitt inne i sommmarlovsliv och jag smittades av deras känslor!
Jag steg upp och plötsligt hade jag SEMESTER jag med!

Plötsligt en dag så händer det bara! Även jag!!!!

Jag var helt vimmelkantig men ville inte missa en timme på min semester.
Något förvandlades inom mig, jag såg plötsligt en levande människa i spegeln igen....även om hon var vit, pluffsig, trött och osminkad!
Hon är på gång igen!



Upp med alla persienner som skyddat mig från semestersverige!
Börja vara med i livet!

Jag tog minsta grabben och hans kompis till en sjö vid Gladökvarn någonstans? Kvarnsjön kanske den heter och där mötte vi stora grabben som var där med en kompis.
Jag låg och pratade lite allmänt härligt sommarprat med Fru Jensen.

Inte behövdes någon solskyddsfaktor på mig.
Jag blir ju varken röd eller brun, tror jag är född pigmentlös.

När vi kom hem åkte jag hem till Talle och fick låna hans X-BOX 360 som killarna skulle få provköra när Talle är på semester.
Sönerna är så sugna på på en sådan spelkonsol.
Sedan gjorde jag lite ärenden och när jag kom hem kom syrran över och vi gjorde pastasallad med rostbiff och tog ett kallt glas vitt på balkongen för att fira min semester.


Sedan kom även N över och vi kollade en Beckfilm som gick på TV.
Vid midnatt var jag trött och sov så skönt till nu kl 09.00 på morgonen.

Sitter och dricker morgonkaffet och känner att jag deltager i livet igen!
Nu är det semester och jag ska bada lite även idag och sedan packa för att dra iväg med kidsen!
Måste nu börja arrangera att blomlådorna och Marsvinen kommer i väg på sina kollon.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag har snart bara 1½ vecka kvar till semester. Längtar!!!

Titta vad fina ni är. Vad smal Maria har blivit!!! Hälsa henne att jag saknar hennes blogg, men hon brukar ju inte gå att tjata på.

Njuuut av sommaren!

KRAM!

2009-06-30 @ 15:10:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Jag vill också komma och dricka vitt vin på din balkong... Mysigt det ser ut! :)

Hade du kollat om det funkade med 3-4 augusti? Vore så mysigt!

Kram kram!

2009-06-30 @ 15:14:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0