Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En kort men bra dag!

Somnade helt ovaggad direkt efter jobbet i morse och sov sedan stenhårt perfekt till klockan ringde klockan 16.30.
Bara det gör att jag är riktigt nöjd med dagen.
Jag hade hunnit gå ca 10.000 steg på jobbet från midnatt till dess jag gick och lade mig på morgonen så jag beslutade mig för att jag inte skulle ut och tvångsgå på kvällen utan i stället baka till helgens kalas.

Jag fick till en plåt med kladdchokladkakan med kokostoscaräcke.



Därefter ett bad med bok och senare ett lass med gröt så var man fit for fight att åka iväg till ytterligare ett pass på firman.
Det är inte mycket man hinner när man jobbar natt men känslan nu är att det är en bra dag/natt!

Kommentarer
Postat av: Mor

Dag:Söndag

Tid:?

Plats:?

Present:?

Den kakan ser god ut!

2009-03-25 @ 08:31:54
URL: http://widy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå Borthy.

Ett tag sen nu. Du verkar må fint. Härligt.

Den där filmen du nämnde på min blogg - hur var den egentligen? Eftersom du skrev "tvingades att se" gissar jag att den var sådär...



Hur som helst --- Ha de bäst säger vännen Socrate

2009-03-25 @ 15:10:36
URL: http://socrate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0