Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Oansvarsfullt och ansvarsfullt!

Namnen och titlar i detta inlägg är påhittade :-D av samtliga inblandade.

Måste deffinitivt gå och lägga mig nu men det var en rolig vanlig dag idag.

Sov bra och vaknandet gick fint.
Ingen stress.
Arbetet flöt fint under dagen.
Efter lunch gjorde vi en kupp.
Jag, Vaktis och Docent G.
Vi sade vi skulle utföra arbetsuppgifter och det gjorde vi också...men sedan köpte vi godis till Vaktis som behövde mer energi.
Där och då kom tankarna....
Jag har jobbat på firman, vad kan det vara...närmare 15 år? 

Jag har inte reflekterat nämnvärt över det tidigare men entreplan är på plan 5.
Nedersta planet är på plan 3 där omklädningsrum finns.
Alla tar bara det här för givet.

Plan 3 är längst ned. Hissar går bara hit.
Vad finns det för logik att bygga ett hus som börjar på plan 3?

Vi gav oss ut på jakt efter plan 2.
Vi hittade det efter en del detektivarbete.
Adrenalinet rann till när vi lyckades ta oss till dessa icke befintliga platser.

Spännande, lite kittlande och roligt bus i vardagen.
Egentligen tog det hela bara några få minuter men det förgyllde dagen och ökade sammnahållningen i teamet.

Sen när jag kom hem kom riktig vardag tillbaka.
Åkte med stora sonen till Willys. Vi handlade mat och viktiga bra saker för 1.700 kr.
Jag finner stort välbefinnande i att storhandla och planea mitt liv ansvarsfullt.

Kommentarer
Postat av: mariasharmoni

men återstår mysteriet plan 1 ? Eller har jag missat nåt ?

Kramiz!

2009-03-05 @ 06:07:11
URL: http://mariasharmoni.blogspot.com
Postat av: Farmor

Sen är vi andra naturligtvis hemskt intresserade av vad som verkligen fanns på detta så mystiska o hemliga våningsplan!!! Kanske en svensk motsvarighet till Area 51.....

För att inte tala om vad som kan finnas på det ännu inte upptäckta plan 1..... jag väntar med spänning på fortsatt info om detta min kära "syster"!

Men jag kanske hoppas för mycket! Är det så hemligt kanske det inte är publicerbart i ett forum som detta och ifall någon mot förmodan skulle göra det ändå kanske denne någon plötsligt bara försvann..... Hmmm, tål att tänkas på!

2009-03-05 @ 13:33:22
Postat av: Patricia

Svara på "mariasharmoni"s fråga, för jag vill veta samma sak! ;)

Puss och Kram Skumbanan!

2009-03-06 @ 10:46:20
URL: http://joulinepatricia.blogg.se/
Postat av: kicki

Tänkte också just, vad hände med plan 1...mystiskt...

ha en fin helg, hoppas du är ledig, kramen

2009-03-06 @ 16:56:05
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: amonym

Ja, jag vill också höra allt om plan 1!!!!!

Visst är det härligt att handla på Willys för 1700:- - man har garanterat inte med sig nått man kan sätta på sig....=((((

kram och trevlig helg

2009-03-07 @ 11:21:28
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: Nathalie

När min axel är frisk igen - om den blir det av akutens felbeh - så vill jag också gå upptäcksfärd ang plan 2. Har hört "rykten" om dess existens..u sova i Ketogandimma. Puss.

2009-03-08 @ 03:36:54
Postat av: Veronique

Åh, du får ta mig på guidad tur någon natt!! MoaHaHaHaHa!!!!!!

2009-03-08 @ 13:31:52
Postat av: sabina

En NY vecka börjar närma sig och för min del innhåller den både de ena och de andra.....

Hur ser dïn ut?



kramiz

2009-03-09 @ 04:12:57
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0