Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Olydig och olärbar men tillbaka!

Som några kanske har märkt blev det en liten bloggpaus.
Jag fick helt enkelt inte för mig att vara i datorn. Fråga mig inte hur sådant där styrs...

I går kväll när jag skulle sova började jag blogga inne i skallen och då kände jag att jag nog borde titta in här igen.

Men...inte just nu.
Just nu är jag hemma hos mor och far, ligger i en solstol ute på verandan och njuter av vårens varma hoppingivande tokljusa första solstrålar.

Troligen blir jag röd som en tomat i ansiktet i morgon men vad gör väl det?
Man lär sig inte så raskt och jag har bara haft 39 år på mig att begripa att man ska ta det försiktigt i solen i början....
Jag har ingen lust att lära mig det!

Våren är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0