Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

5 minuters vaknat-blogg.

Ja men det var väl själva sjutton, vaknade nu halv två efter dagsömn och jag som har en natt kvar!
Typiskt! Fast, i stället för att ligga kvar gick jag upp och lekte superpigg. Dricker nu kaffe.

Tänkte jag skulle googla lite på en jätteliten Ipod jag såg på en kille i gymet sist.
Den var liten som...1,5x0,5x2,5 cm och satt bara med ett litet nyp fast i tröjjärmen. Det är liksom lite skillnad det mot min gigantiska som känns som en stor bergsprängare att bära runt på...

Men musik måste jag ha, kan inte springa utan musik, villl inte höra andningen.
Undrar vad en sådan där lilling kostar...

Shit vad grått det är ute. Egentligen borde jag gå till gymet i kväll men jag vet ingen kompis som ska dit så då känns det lättare att hoppa över...
Jag ska se om jag inte kommer ut på en långpromenad i stället. Skönt med frisk luft också.




Den verkar kosta strax under en femhundring.
Någon som har erfarenheter? Är den ok?
Minnet täcker gott och väl mitt behov att musik att springa till, hur jag än vill orkar jag inte vara i gymet mer än 1gb  :-) !

Kommentarer
Postat av: Kraka

Jag tror de flesta av de där musiksakerna är bra nu för tiden. Tekniken är billig och det är sällan att de är dåliga. Det som kostar är mest kapaciteten.

Kram!

2009-11-22 @ 15:19:34
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Yennie

Kolla in Tradera, där kan du få en sådan för en billigare peng än i "vanlig" butik.

2009-11-22 @ 20:30:03
URL: http://yenniesblogg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag har en Ipod nano som jag är übernöjd med. Har den jämt, på promenader, i bilen (kopplas till bilstereon med sladd). Du kommer säkert att bli jättnöjd med den lilla också. Frågan är hur man ser låtarna och skivorna man lägger in, då det inte är någon display? Min lilla är också liten, men där ser man skivomslag och låtar himla bra.

Kram!

2009-11-22 @ 21:26:31
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: britten sa

har en som jag är nöjd med den är på 4gb ....men det är nog i övrigt samma och den är heelt Ok

2009-11-23 @ 13:04:10
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: cirocco

Jag skulle föreslå en nano som Camilla har, musikmässigt är de lika bra men men man har lättare att hitta på nanon, man vill ju oftan välja musik efter humör eller aktivitet man håller på med.



Ha det bäst/cirocco

2009-11-23 @ 23:45:51
Postat av: Junitjej

Jag har en sådan iPod och den är helt ok! JAg gillar den.

2009-11-25 @ 06:19:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0