Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hur var det nu med det där att välja hur man vill må?

Kom på nyss, när klockan gick mot midnatt att det var Fars dag. Grattis min alldeles egna världens bästa pappa och grattis till alla andra superbra pappor som jag känner.

Ja ha, då var man vaccinerad äntligen.
Blev det vid 22.30 och ännu känns det absolut ingenting.
Hoppas det stannar därvid, än så länge kan jag hantera obehaget :-)

Nu gäller det att få barnen vaccinerade också.
Förstår inte att de inte drar igång och vaccinerar i skolorna så fort det bara är möjligt?

Nu är det sista natten på den här jobbperioden. Jag ser ljuset i tunneln...
Det blev inget av motionen den här veckan heller. Skyller på att jag inte varit och är helt bra.
Så fort jag känner mig helt pigg igen skall jag vända det här.

(Mitt bättre jag: -Borthy, du vet väl att du kan välja hur du mår och känner dig inuti? Att du kan välja att vara pigg stark, kraftfull och allt igenom lycklig? 

 Lilla "normala" jag: -Ja just det. Jag ska f.o.m i morgon bitti välja att jag känner styrka och inre harmoni och ren glädje.

Mitt bättre jag:
-Varför inte redan nu?

Lilla "normala" jag: - ...Men...jag känner mig inte sådan... jag har en molande huvudvärk och jag är ...lite låg......JA, JAG FATTAR! JAG SKA STRAX!)



I morgon ska jag och ETL gå en skogspromenad relativt tidigt på dagen för att vända tillbaka dygnet och se dagsljus.

Barnen kommer i morgon. Jag längtar! Jag känner mig också laddad att laga ordentlig mat igen! Längtar efter mat, vad som helst, rotmos, stuvade mackaroner med muskot...ja...jag vill ha mat! Vad som helst utom pasta Carbonara....
Den här veckan har jag levt på pasta Carbonara och mandariner känns det som. Jag har helt enkelt varit energilös. 

När jag satt i bilen på väg hit till jobbet idag satt jag och tänkte på funderingar och känslor jag ville blogga men just nu kommer jag inte på ett dugg.

Jag har lyssnat in mig på lite på Kents nya skiva "Röd" idag och jag tycker om. Först har jag tagit till mig låten "Hjärta".

Motion vecka 45. (Jag får sämsta möjliga betyg.)

Måndag: 4.974 steg. (Referensdag...så mycket går man om man inte bryr sig om att gå extra!)
Tisdag: 24.957 steg inkl ett varv runt sjön och en långpromenad i skogen.
Onsdag:12.311 steg.
Torsdag:18.751 steg
Fredag: Glömde ta på stegräknaren.
Lördag: Stegräknaren inte på som den skulle.
Söndag: 8.283 steg.


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Mmm, "Hjärta" är vacker. Jag har olika låtar på hjärnan varje morgon då jag vaknar. I morse vaknade jag med "Vals för satan", den gillar jag också. Tänk vilken glädje med en ny kentskiva, som piggar upp tråkigaste november.

KRAM!

2009-11-09 @ 11:03:17
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0