Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka: 47!

Kom igång i slutet av veckan!
Jag är hård mot min kropp och leder den som en slav? Nja....
(Lite bättre än senaste veckorna men inte har jag varit så hård som jag vill och ska vara. Är dock på gång igen!)


Måndag: 15.396 inkl skogspromenad med ETL.
Tisdag: 8.948 steg. Värdelöst jobbdygn.
Onsdag: 8.546 steg. Värdelöst jobbdygn.
Torsdag:14.765 steg inkl sprungit 3 km på bandet och tränat 1 tim och 20 min i gymet.
Fredag: 6.676 + simmat 1 km. Tog av mig stegräknaren då jag skulle på fest.
Lördag: 7.150 steg. (sov bort dagen inför nattjobb och efter party. Hade nog mer steg men ingen stegräknare på mig under nattens dansande :-) )
Söndag: 22.152 steg inkl ett varv rask stavgång runt sjön med Syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0