Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Nä, nu börjar matchen!

Sitter och väntar på att fotbollsmatchen Sverige-Albaninen skall börja. Trist som fasen att hoppet är så litet nu. Fast....ett litet litet hopp finns ju :-)!

I övrigt håller jag på med spännande aktiviteter som att frosta av frysen.
Har ställt ut maten på balkongen och hoppas att skatorna inte gillar fryst mat så¨som de gillade en kantarellpaj som jag ställde för avsvalning inför Norgeresan. (För den som inte vet kan jag säga att vi svenskar tar med oss mat till Norge eftersom man lika gärna kan låta bli att jobba där om man ska köpa mat där, det är tokdyrt...och jag tror inte jag är någon snål typ direkt. Alla svenskar som jag mötte där hade mat med från Sverige.)

I måndags vid 14-tiden kom 2 trötta tjejer hem från Norge. Jag slocknade en timme och sedan kom killarna hem. Verkligheten tog vid.
Jag och syrran gick på kvällen en rask frisk långpromenad runt sjön.

Nästa morgon var det upp tidigt som gällde. Studiedag på firman. Den var riktigt bra och det kändes kul att vara där på dagen och träffa en massa dagkollegor.
Jag kände att jag faktiskt saknat firman på dagen och ser fram emot att börja jobba en del dagtid igen. Det känns kanon!
På kvällen hemma försökte jag mig på att köra lite mini-spa-verksamhet på mig själv. Skönt!

I morse när barnen gått till skolan sov jag ett par timmar till och åkte sen hem till ET. Vi tog en förmedagsfika och gick sedan en lååång skogspromenad i den härliga hösten.
Därefter åkte jag till Kungens kurva för lite shopping. Jag köpte en klänning och en pyamas.
Nä, nu börjar matchen!


Kommentarer
Postat av: Mor

Välkommen hem! Undrar lite hur det blivit för dej då Du inte har nåt parkeringstillstånd på vänstra hörnet uppe på vindrutan i din nuvarande "Rolls Roy" (kan inte stavningen)Vi såg det när det var för sent.

2009-10-14 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0