Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Går igång på!

Det som verkligen får mig att gå igång just nu är att lyssna på Metallica på högsta volym i bilen! Hela jag tänder till och äger världen!



Just nu kan jag inte få nog av denna låt som är 100% skönt tung action i mina öron. Djävlar vad jag går igång i huvudet!



Just nu läser jag Marilyn Mansons bok.
Den verkar väldigt speciell, initialt öppen och inbjudande så att man vill läsa vidare. Det känns som om man är inbjuden rakt in i den människan och man får se rakt in i en vanlig liten pojke...fast man begriper att det är en lång resa man har framför sig att läsa om i den boken. Ska bli kul!



När jag åkte till Norge tog jag med mig en lättsam historia att läsa. Bedragen.
Den var bra nattlektyr då man inte behövde vara speciellt engagerad. Jag läste drygt 200 sidor i den och glömde den sedan på tåget hem. Kommer inte köpa en ny för att läsa slutet, så bra var den inte!

I övrigt...trist på vinsten igår, jag menar att ödet inte var på vår sida...märkligt? Jag brukar ju ha tur!
Under tiden matchen spelades frostade jag av frysen. Spännande! I kväll får det bli total rengöring av kylskåpet.

Innan dess skulle jag ha mött Vera och N för en morgonpromenad runt sjön men båda har anmält förhinder i form av sjukdom. Nu gäller det för mig att sticka ut själv. Motivation, var är du?

Senare idag åker jag in till stan för att ha en shoppingdag med brudarna. Det skall bli verkligen trevligt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Metallica forever!!!

Trävlig helg!!

2009-10-16 @ 05:34:55
URL: http://marialivet.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Hoppas du får en trevlig fredag och en bra helg. Jag är ledig i dag, hade tänkt åka på pilates ändå kl 7.15, men jag känner mig inte heller helt 100, så jag avbokade.

Det får bli en promenad i ösregnet i stället. Det finns inga dåliga kläder, du vet.

Kram!

2009-10-16 @ 07:37:11
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camillas dagar

Oh, vilken jobbig låt... ;) Inte min typ av musik tyvärr. Har dock den skivan, men lyssnar på "Tomorrow never comes" enbart...

Man kanske måste vänja sig...

Blir det någon kentkonsert för dig då förresten?

Kram!

2009-10-16 @ 11:19:43
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0