Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hejar på Zlatan på distans!

Efter desperat tvångsømn kl 08.15-14.00 hoppade vi upp ur sængarna, tog en snabbdusch, en macka och en kopp kaffe i handen och infann oss till ny tjænsgøring.

Nu ær vi i ånyo i tjænst før ett 15-00-08.00-pass.

Vædret ær vackert och Norge spelar fotboll mot Sydaftrika. Det ær ungefær den kollen jag har på værlden runt omkring just nu.

Om jag har riktig tur kanske jag får en skymt av Zlatan och Sverige i kvællens match mot Danmark på någon undangømd tv hær...men det ær ju inget størrer intresse før den matchen på den hær firman.

Skillnad var det førr nær skolorna i Sverige stannade av nær Stenmark skulle åka skidor, det var tider det!
Shit...det var verkligen en miss i planeringen att åka till Norge nær det ær sverigematch!
Hur som helst ær det goa pengar till vinterns resa och det ær trevligt och roligt jobb! Allt går bra.

Kommentarer
Postat av: Mor

Sverige deppar.......men själv skiter jag i´t.

2009-10-10 @ 22:35:32
Postat av: JUNITJEJ

Synd att Sverige förlorade matchen mot Danmark!

Hur trivs du i Norge?

2009-10-11 @ 09:53:38
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Maria

Vad roligt att det går bra i Norge- vilken hit att kunna åka dit och tjäna lite extra. Tänk att du vågade- nu är det en vana :) !

2009-10-11 @ 11:11:13
URL: http://marialivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0