Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Lite motion och så...

Det blev inte så mycket mer än promenader förra veckan (42). 
Jag var inte helt bra men börjar nu känna mig fysiskt helt okay igen, börjar längta till gymet!

Måndag:17.411 steg inkl ett varv runt sjön.

Tisdag:10.091 steg. Det duger inte!

Onsdag:17.167 steg inkl lång skogspromenad.

Torsdag:18.138 steg ink heldag shopping på stan!

Fredag:17.154 steg inkl regning skogspromenad med ETL.

Lördag:14.162 steg ink inget vettigt!

Söndag:24.870 steg inkl ett varv runt sjön i trevlig fart.

Tyvärr kommer det inte bli gym på några dagar tilll då vi tisdag eftermiddag åker kryssning med jobbet. 112! Skall bli kul.
Får väl gömma stegräknaren under festklänningen...men det kanske anses lite överdrivet?
Vi får se hur jag gör...

Det är en lugn natt på firman. Försöker fixa med lite schemaläggning och annat sånt som måste fixas.
Jag både vill och inte vill gå över till dagtjänst i gen men på många sätt är det nödvändigt. Måste få ordning på livet igen. Måste få rosor på kinderna igen!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hur blev det? Hade du stegräknaren gömd i klänningen? Ha en go dag!

2009-10-21 @ 08:03:47
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Mor

Svart mössa kvar i bilen!!! Ska den skickas åter i kuvert? Gör det gärna....Solglasögon hos syster M.

2009-10-22 @ 11:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0