Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Måste nog skaffa mig en PT...


Motion vecka: 43!

Det här går inte längre, jag har tappat stinget!

"Jag är hård mot min kropp och leder den som en slav."
Nu undrar jag?
Jag verkar ha missuppfattad hur man är hård mot sin kropp...jag har inte gjort ett smack på länge nu, inte ens gått mina 17.000 steg om dagen! Bedrövligt!
Nu gäller nya tag!

Måndag: ....vet inte, stegräknaren har nollställt sig spontant!

Tisdag: Slängde av mig stegräknaren när festklänningen åkte på! Det må väl vara hänt!

Onsdag: Ingen stegräknare på...festklänningen var fortfarande på...mentalt!

Torsdag: 20.832 steg inkl ett varv runt sjön i regnet.

Fredag: 11.482 steg (bedrövligt)

Lördag: 9.998 steg (bedrövligt!)

Söndag: 14.423 steg. (Inte heller det är tillräckligt...)

Inte ens en sväng till gymet på hela veckan! Nu hoppas jag att jag skärper till mig! Nu är det fräsh som en nyponros som skall gälla framöver!

Kommentarer
Postat av: Kraka

Tänk jag tror inte att man blir fräsch som en nyponros av att tvinga sig till träning. Säger kroppen och/eller psyket ifrån så beror det på att man är TRÖTT. Det är rätt tufft att jobba i vården, speciellt med det patientklientel vi har i vår specialitet. Sluta förebrå dig för vad som var "igår" och ta nya tag när det känns bra. Du vet väl att överträning är en av vår tids stora problem och leder till olika sjukdomar. Kram!

2009-10-26 @ 11:45:40
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Mor

Apropå det Du har satt på dej i ansiktet på "skrämselbilden"; vet Du vad Adam sa när han mötte Eva första gången i paradiset? "Det är bäst att Du passar dej, man vet inte hur stor den kan bli!" Gapflabb!!!! (Jag ääär nykter)

Kära Far har fått borelia igen och "knaprar" nu Kåvepein.

2009-10-26 @ 16:47:42
Postat av: Camilla

Var inte för hård mot dig själv, 17.000 steg på en dag är mycket!!! 10.000 steg är rekommenderat, så varför inte ta och följa det - så blir du nöjd fler dagar?

Kramar!

2009-10-26 @ 18:14:09
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Veronique

Ja, nu tar vi oss i kragen och ger våra kroppar vad dom förtjänar!!

Kram

2009-10-26 @ 21:26:18
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: JUNITJEJ

Jag tycker att du är jätteduktig med stegen!

2009-11-06 @ 21:50:38
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0