Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Pästa passaserare....

Hemma igen.
Det var en trevlig båtresa! Tack för senast brudar och grabbar, ni som var med! 

Det var som vanligt buffé direkt och sedan tans hela natten tills vi stupde in i hytterna och hade roliga snack innan vi sov några timmar.
Denna resa var betydligt prydligare än resor vi tidigare bevistat trots att den här var fullsatt! Bra klientel.

Jag har så otroligt mysiga tjejkompisar...ja Talle, du räknas in där du med! 
Vi skojar och har det trevligt konstant och jag kan till och med sova med dem nu för tiden trots att jag är så svår på sådant.

Jag köpte lite goda viner och en ny parfym som jag tänkt jag ska köpa länge. 

Jag tycker den doftar sportigt och nydushat fräsht....så nu slipper man hålla på och tvätta sig och kan istället bara köra raggardusch och ändå vara fräsh i flera dagar! Mumma! 

Igår kväll när jag kom hem åkte jag hem till ETL och hade den goda turen att få äta hennes underbara mat som blivit över! Vi satt och pratade tjejsnack i några timmar och sedan åkte jag hem och patade vidare i telefon några timmar till innan jag totalkroknade och slocknade klockan 23.00

Sov sedan som en död fram till 13.00 då klockan ringde! Slå den om ni kan! 14 timmar på ett sträck!

Kände mig härligt pigg och beslutade mig för att gå ett varv runt sjön i regnet. Tittade på de gula löven på träden mot den regngråa himlen och lyssnade på fin musik på Ipoden.

När jag passerade ETL så ringde hon lite lägligt och jag dök in till henne och även idag serverades jag en härlig middag med efterföljande äppelpaj med vaniljsås!
Den kvinnan kan verkligen föföra via tarmen och hade jag varit man eller hon så hade jag definitivt varit såld! (Nu räcker det inte riktigt för att jag ska konvertera med bara matlagning...men nästan när det gäller hennes grytor och kryddningar!)

Efter ett bad...nej jag menar, ett sprut med parfymen gick jag till firman för nattjobb.

I dag köpte jag för ovanligheten skull kvällstidningen eftersom det var repotage om Sabina. Jag följde ju och skrev med henne sista månaderna innan hon dog.
Saknar henne och det är vi nog många som gör. Aldrig har jag träffat någon som varit så positiv och stark till sista andetaget. Hon är en förebild hur man ska leva varje minut.

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Usch för att åka båt i höststormarna... men du är ju en modig kvinna, så det gick ju bra. :)

Jag har DKNY charmingly delicious. ♥ it!

Vilken perfekt, matlagande väninna. :)

Du har helt klart vunnit med att sova 14 timmar i sträck, mitt rekord är 11 timmar tror jag.

Kramar!

2009-10-23 @ 13:39:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0