Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Avslappnande och stärkande helg.

En mycket avslappnande helg för mig trots att jag jobbat.
Jag har varit helt kravlös och vid gott mot.

Både lördag och söndag lyckades jag sova till 17.00!
Man dansar ju upp och har svårt att tro att det är sant, helt utsövd!
Sovit hårt och njutningsfullt!
Tänk vad sömnen är viktig ändå.

När jag har vaknat har jag ätit frukost och sedan lagt mig i badet och läst. Bara det är ju avslappnande!
Har kommit i genom 2 videofilmer sedan sist också, urtöntiga bägge 2 faktiskt!!
Den ena var "Bröllopsduellen" och den andra var "Smekmånaden".

 

Det bästa jag gjort i helgen är ändå att jag på fredagskvällen stack till gymet och sprang och tränade en timme innan jobbet.
På lördagskvällen likaså fast då följde ET med. Vi kämpade på bra med vikterna och jag sprang 4 km på bandet! Nöjd!

Nu börjar ny vecka igen. Pojkarna kommer ramla in hos mig i morgon efter skolan och då finns jag där full av kraft att få huset fullt av liv igen!

Kommentarer
Postat av: Bittan

den är underbar..den känslan..när huset fylls av liv igen....när barnen kommer...så sköööönt! Kram!

2009-09-17 @ 20:27:20
URL: http://birgittaelvysdotter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0