Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En kort bra dag.

En sådan där ytterst kort dag.
Ändå en mycket bra dag!
Först lite orolig sömn på fm men sedan slocknade jag och sov till halv fem.

Frukost i lugn och ro, städade lite.
J kom förbi och hämtade lite saker till barnen och vi pratade några ord.
Skönt att ha så fin kontakt med honom. Det känns så viktigt och guld värt. Jag vet ju att långt ifrån alla har det som vi.

Bara för att det är så avslappnande och skönt tog jag ett bad och läste en lång stund innan jag drog i väg till gymet.
Lyssnade på Metallica i bilen dit på högsta volym och gick rejält igång i skallen.
Sedan var det lätt att springa 4 km på löpbandet!
Tränade i övrigt mage, armar och rygg och på något märkligt sätt måste jag kommit åt muskler i baken också för nu har jag grym träningsvärk i det partiet. (Fast det gör ju inte så mycket...)

Nu sitter jag pigg och glad i fina kollergors lag här på firman.
Synd att det frestar på så dant att jobba natt för det är verkligen trevligt och skönt att jobba natt.

Kommentarer
Postat av: gabriella

Hallå!

Metalica kan man lite på! =0) Är jag deppad kan jag sätta på deras gammla skivor! de brukar få mig på bättre humör snabbt! =0)

Vad härligt att du har så fin kontakt med ditt x! hoppas jag inte misuppfattat det hela! NEJ verkligen alla har inte det! jag känner en hel drös med folk som inte har någon kontakt alls!!

Ha en fin tisdag!!

2009-09-22 @ 16:21:30
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: kicki

tack för dina fina ord på min blogg, du får mej att tänka...visst är det väl skönt med hösten som du säger, fina färger, värme från ljus...ja varför inte...kram och tack för att du finns...

2009-09-23 @ 08:04:03
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0