Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Skönt att ha många bra vänner!

Den här dagen kan nog inte ses som innehållsrik hur man än vänder på det. När jag kom hem från jobbet i morse satt jag och läste och snackade i telefon med C, en kollega.

Somnade och vaknade kanske vid 14-tiden.
Tänkte stiga upp men jag hade fått ett sms av min chef som ville jag skulle jobba extra denna natt så jag försökte somna om.

Då ringde JH, en annan kollega och frågade vad jag gjorde?
Jag sade som det var att jag sov och då frågade hon om hon som hade vägarna förbi kunde komma och sova hos mig en stund innan hon skulle iväg på annat.

Sagt och gjort, hon kom hem till mig och kröp ned på andra planhalvan i dubbelsängen och efter lite tjejsnack somnade vi en timme till innan hon skulle dra igen.
Detta kallar jag avslappnad vänskap!

Jag har svårt att sova med folk men med henne går det bra efter lång träning i Ramundberget varje år då vi brukar dela rum.

Jag steg upp när hon gick. 
Stekte biff och gjorde klyftpotatis med pepparsås till frukost och till nattens matlåda.
Åt, pratade ännu mer i telefon och sedan var det Sverige-Malta-matchen!
Usch vilken trist match men det var ju tur att vi hovade hem poängen....för inte var det övertagets skicklighet!

I halvtid tog jag en dusch och efter slutsignalen var det bara att pysa iväg till firman!

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Hm... jag blir lite avundsjuk på alla dina fina tjejkompisrelationer måste jag säga. Så lätt att man hamnar i det här parlivet med parmiddagar och sånt, då man är gift.

Och ja - råkar du hitta ugglan i stl 38 eller 40 (eller 36 om de är stora i storlekarna) så blir jag LYCKLIG! Då får jag ju verkligen ett giltligt skäl att åka och hälsa på dig igen.

Kram kram!

2009-09-10 @ 06:47:51
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0