Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Upprättelse!

Precis när jag skulle gå hem från jobbet i morse så haffade chefen mig.
Jag förstod direkt att det var något bra för vi gick inte till "gråtrummet" :-)

Jag trodde att jag kanske skulle få ett positivt besked men jag fick 2!
Allt som jag kämpat för under våren, att jag stod upp för mig själv om någon minns....allt var nu genomtänkt och genomfört från chefshåll!
Det kändes som jag fått upprättelse. 
Dessutom får jag som jag önskat fortsätta jobba natt utan tidsbestämning.

Tänk vad det här har tagit plats i mina tankar och gjort mig ledsen med alla tråkigheter och plötsligt är allt ur världen! Det känns som jag blivit lyssnad på och tagen på alllvar.
Jag kan bara släppa det nu.  

Somnade mycket trött direkt när jag kom hem. Sov till 15-tiden.
Tänkte att jag inte skulle sova bort hela dagen eftersom jag bara jobbar 2 natter i rad innan ledig dag. Började städa lite efter veckan som gått, hos marsvinen, bytte i sängarna och vek tvätt och andra nöjjen.

Tog ett bad och åt frukost.
Åkte in till stan. Träffade min livscoach.
Det blev ett besök i hela känsloregistret. Sedan jag var där förra gången så har jag haft väldigt nära till gråt, ilska och känslor i allmänhet.
Jobbigt är det men också superskönt.
I dag kändes det som att jag sprungit ett Maraton när jag varit där men jag är också glad.
Det blev väldigt turbulenta tankar och jag orkar inte låtsas att jag är opåverkad. Jag försöker få allt att falla på plats och förstå mig själv och mitt liv. Bli klokare...åtminstone lite.

Kvällen slutade väldigt bra.
Nu är det natt på jobbet och vi har det lugnt och skönt.
Det känns som jag har lite ont om ord, sop-ren i skallen faktiskt men dagen har i det stora hela varit väldigt väldigt positiv.


Kommentarer
Postat av: Veronique

Fy fan va bra! Jag är så glad för din skull... och vår!

Välkommen till nattens drottningar och två kungar!

KRAM!!!!!!!!!!!!!

2009-09-09 @ 08:00:21
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: ejmis

Härligt när saker faller på plats =)

2009-09-09 @ 10:27:13
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Camillas dagar

Härlig känsla!!! :)

Kram!

2009-09-09 @ 19:56:12
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0