Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Always look on the bright side of life?

I dag gick det inget bra att sova. Stressade upp mig.
Trodde att jag var på banan igen men så är det inte, reserverna är slut och lägger man till en lågkaloridiet på det och lite skiftjobb så behövs det inte mycket för att stressen skall knäcka en.
I dag behövdes bara ett telefonsamtal med undran när vi var klara med uppfräschningen inför försäljning av JRs hus.
Jag stressade upp mig till max och kunde inte alls sova som jag behövde för att klara av nattjobet som jag har nu.
Jag gick upp med tårar rinnande. Stel, arg, svag....utan ork.



Kämpa...kämpa...kämpa...

Vi är strax i mål och vi ser slutet.
På em åkte vi till JRs hus igen då JR äntligen känns feberfri och målade vidare. Kämpade. Ynkliga, trötta, slitna...
Vi har sagt att vi nu framöver bara ska renovera 4 tim om dagen där till dess det är klart. Vi orkar inte längre pass nu längre när vi har våra ordinarie heltidsjobb att sköta också..
                                                                   

När försäljningen är klar ska vi bara vila och hämta nya krafter. Vi har bestämt att inte göra något alls med det nya huset förrän tidigast efter jul...förutom garaget då....
                                                         
Jag fick till en del steg på jobbet föregående natt och har därav kommit upp över stegminimum även detta dygn men jag har inte hunnit med någon promenad.
I dag är det ju 3:e dagen med dieten och då brukar det ju alltid vara en svacka med huvudvärk och så.
Shit vad jag är ynklig och klen, satt och grinade på Pizzerian när vi åt sallad i eftermiddags.

Nä...nu ska jag hoppas på en bra lugn natt på firman och sedan få spontandö 8 timmar i sängen i morgon bitti. Därefter hoppas jag vakna, 1 kg lättare, med mungipirna vid öronen, stark och alert med massor av energi att renovera klart! Låter bra va?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch, sånt där är jobbigt! Jag känner igen mig...

Hoppas att ni får färdigt med allt omkring er snart och kanske kan unna er en avkopplande höstresa eller så.

Annars rekommenderar jag Yasuragi Hasseludden varmt, det ligger ju nära er också. En helg där är underbart för kropp och själ.

Kram!

2010-08-04 @ 09:22:48
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Kraka

Lugn natt... In my dreams... Sov gott kära kollega!

2010-08-04 @ 09:30:50
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Darr

Låter som du verkligen behöver vår semester. Då ska det inte jobbas ett skit! Kram.

2010-08-04 @ 10:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0