Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

♥ Ett supersnabbt skrivet inlägg ♥

♥ Igår lade jag ut en sak på blocket för första gången i mitt liv.
Jag lade ut den ruggit gamla tvättmaskinen som fanns här i vårt hus när vi flyttade in. Jag tog kort på den och chansade hel vilt på ett pris på 800 kr :-)
Efter ett par timmar hade flera ringt och på eftermiddagen kom ett ungt par och köpte den.
De prutade ned den till 500 kr och det tycker jag var ett jättebra pris för den maskinen...alltså sett ur min synvinkel!
Jag nämnde i förbifarten att vi hade en diskmaskin i samma årsmodell och status och tro det eller ej, de tog den också, smutsig och dan för 400 kr!

♥ i morse vaknade jag vid halv nio (ledig dag) och kände mig härligt befriad från alla pliker som vi haft under senaste månaderna.
Jag hällde ut 2 flyttkartonger som stod kvar och skämdes på köksgolvet och sorterade in i skåp!
Nu känns det äntligen som vi har tid att börja flytta in här hemma, göra lite fint här!

♥ KL 12.00 i dag infann jag mig i JRs gamla hus eftersom fotografen skulle komma och ta bilderna för Hemnet.
Med tanke på allt... Det bliv hur bra som helst, allt ihop!
Så skönt!
Fm ägnade jag åt att pimpa med levande ljus, basilika och gröna äpplen i skål ni vet.

♥ Nu skall jag sticka och köpa en ugn och sedan gå en långpromenad med ETL!




Kommentarer
Postat av: Maria

Levande ljus, basilika o gröna äpplen i en o samma skål ?? Det låter Feng shui`it o bra :)

2010-08-20 @ 19:13:50
URL: http://mariaskreativa.blogspot.com
Postat av: Fia

Jag har knappt haft tillgång till någon dator under sommaren och har bara gått in som hastigast då och då. Nu har jag läst ifatt här hos dig. Grattis till nya sambolivet och det lyckade husköpet! Vad roligt! Härligt att du fortfarande har samma energi när det gäller träningen. Jag har också lagt på mig ett par kilo under sommaren, så nu ska jag skärpa mig när det gäller mat och motion.

2010-08-20 @ 19:45:33
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Din "ömma" Moder

Som alltid:Läst

2010-08-20 @ 21:30:31
Postat av: Mor

Ligger hus-bilderna ute nånstans så man kan få se?

2010-08-21 @ 07:31:32
Postat av: Camilla

Blocket och Tradera är mina bästa kompisar. :)

Kul att du kunde sälja iväg diskmaskinen också.

Skönt att det börjar lugna ned sig med allt nu. :)

2010-08-21 @ 16:10:20
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0