Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka: 33!


Upptrappning mot hårdkörning!



Tisdag 17/8: 14.038 steg.
Onsdag 18/8: 16.829 steg inkl några km stavgång efter jobbet.
Torsdag 19/8: 9.355 steg.
Fredag 20/8: 22.918 steg!
Lördag 21/8: 19.984 steg.
Söndag 22/8: 14.000 steg exakt!

Gått riktigt bra med maten den här veckan och stegen har funkat helt okay även om inga underverk har blivit utförda. Ned ett kilo så nu hoppas jag att det börjar röra på sig!

 

Veckans redovisning!
Det gröna är som vanligt den normala beräknade metabolismen för mig. De blå är det jag gjort av med extra på att promenera och de röda staplarna är det jag stoppat i mig i kalorier. Slutsat: Mer utgifter än inkomster vilket är poängen med det hela!


Kommentarer
Postat av: Kraka

Snygg design! Själv har jag legat lågt med stegen över helgen, legat lågt överhuvudtaget. Är förkyld och har (som vanligt vid förkylning) andningsproblem. Men jag "springer ikapp på kartan" sen... :-)

2010-08-23 @ 10:47:21
URL: http://kraka.moah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback