Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Bara att sätta igång...att slappna av :-)

Slutet av veckan har blivit mycket bättre än mitten!
Jag återhämtade mig och kände ånyo igår när jag promenerade till jobbet att jag var full av energi och att jag njöt av solens strålar mot armarna samt att se det nu åter gröna gräset under äppelträden som jag gick förbi.
I bland känner jag mig helt enkelt bara lycklig av att se sådant!
...Jag har tittat för lite på det den här sommaren bara tyvärr.
Bara att göra om och göra rätt och Carpe Diema lite bättere under hösten!

Som sagt, jag ser slutet på all stress nu och min kropp lugnar ned sig känner jag även om allt inte är helt klart för avslappning än.

Jag har jobbat även denna helg och idag direkt efter jobbet åker jag ensam till JRs hus och målar lite av det sista. I morgon skall vi väl också jobba lite där men sedan, nästa vecka börjar det bli dax att ställa tillbaka möblerna, de vita sofforna och orkidéerna...lägga dit de gröna äplena i fatet på bordet och köpa basilika till krukan på bänken inför kommande fotograftering som sig bör.
Nu är det småpyssel kvar bara.

Men allra först skall jag ha en vecka semester med barnen till. Jag går på den idag och det blir jag Darr och barnen som drar i väg (i regnet?) på lite sedvanlig camping. JR jobbar tyvärr nu och hans dotter D skall skolas in på nya skolans fritids inför skolstarten.
Nä...om jag ska bli klar med dagens uppgifter så att jag kan landa i soffan framemot kvällen så är det bara att sätta igång nu!
Jag har förresten börjat pimpa på en ny bloggdesign också men oj vad det tar tid, jag är ju så ringrostig, minns inte ett dugg hur man gjorde! Nu tror jag mig ha lyckats skojja till den här texten till rosa va? Lite minns jag! Snart kommer första försöket till ny design :-)


Kommentarer
Postat av: Kraka

Trevlig helg! Själv har jag ju "rört till det" och har nästan ingen fritid alls. Men det är som sagt bara att göra om och göra rätt - nästa år. :-)

2010-08-07 @ 18:22:00
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Helena

Du har fått en blogg-award av mig, titta min sida=)

2010-08-08 @ 21:00:17
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback