Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Börjat duka...

Jag tog kort med telefonen när jag började duka inför julbordet.


Jag jobbar kvällspass idag så i morse tänkte jag förbereda julen lite genom att börja pimpa julbordet!
Då upptäckte jag att julduken krymt i tvätten.

Jag och Syrran som tänkt ta en stavgång runt sjön gjorde istället en akututryckning till Ikea för att införskaffa tyg till en ny.

Jag hittde inte det tyget jag tänkt mig men i stället blev det 4 meter naturfärgat linne som fick agera duk.
För att piffa upp det hela lite blev det 2 röda vaser med grenar i och julgranskulehjärtan som jag band med presentsnöre runt servetterna.
Lite trevligt blev det allt även om det inte är klart än.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjusigt! Sitter på jobbet och överväger en tur till Ikea. Kaos eller inte?

Kram

2010-12-22 @ 17:23:29
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0