Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Snart kommer vardagen och tar tillbaka befolkningen.

Det blev ju en liten nattarbeteattack för min del här i samband med storhelgerna.
Först jobbade jag 2 nätter och var sedan ledig 2 och gör nu 5 på raken. Pust och stön.
Känns inte helt superkul men sådant är livet. Nu är det sista natten!

Nu har jag hunnit med några måltider med den efterlängtade broccolin och jag kan säga att jag redan är less!
Nu blir det bara till att kämpa på, i år ska här inte badas i vassen!

Man hinner inte så mycket mer när man jobbar nätter än att äta och göra sig lite i ordning innan det är dax att åka tillbaka till jobbet igen.
Lite har jag dock hunnit träffa JR och vi har bland annat börja renovera lite i hans tvättstuga/badrum.
Vi åkte en sväng till IKEA häromdagen när jag var ledig och köpte hyllor och förvaring och sedan köpte vi färg för att måla om väggarna och göra fräscht och fint! 
Roligt att fixa med sådant tillsammans!

Nu skall vi snart, när vardagen träder in igen ta tag i lite träning också.
JR har ett litet gym hemma hos sig där han skall lära mig att köra ett litet vardagligt träningsprogram som jag kan använda när jag är där eller inte hinner iväg till gymmet.
Jag ska också tvinga honom att hjälpa mig sätta ihop ett bra program att använda på gymmet.
Jag har ju lite tur att han jobbat som instruktör på gym och med stor sannorlikhet har gedigna kunskaper på området.

Kidsen är med J i Sälen. Börjar längta efter dem men jag vet ju att de har det roligt och bra.
Snart ska man väl börja städa ur julen också...
Känns som jag ligger lite efter med städ och tvätt hemma. Borde väl klippa håret snart också...som sagt, jag ligger lite efter med vardagslivets vardagsgöra.
Skit samma, snart kan man inte värja sig och vardagen kommer och tar en igen.


Kommentarer
Postat av: Mor

Hm!? Jag har bildbevis på att Du aldrig, sen jag började känna dej, har badat i någon vass! FNISS!

Tvärt om, tvärt om.......

2010-01-04 @ 08:46:56
Postat av: sweetmama

Japp nu är vardagen tillbak och jag tycker det känns skönt. Man behöver lite rutiner blir lätt att man slappar till annars.

Tänkte fråga vilken sorts stekräknare du använder har precis beställt mig en ny men har inte riktigt koll på vilka som är bra. Men du har ju gått länge vet du nån som funkar?

2010-01-05 @ 17:48:58
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0