Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motionsredovisning sedan nyår.

Motion vecka: Slutet 53 + 1!
Jag är hård mot min kropp och leder den som en slav.

Fredag 1/1: 17.140 steg. GI!
Lördag 2/1: 15.027 steg. GI!
Söndag 3/1: 15.365 steg. GI! (Planerat för träning, gjort ett program.)

Måndag: 15.940 steg. GI!
Tisdag: 16.730 steg. GI! Magövningar hemma.
Onsdag: 15.060 steg. GI!

Det är för bedrövligt kallt att gå ut och gå nu! Jag har inte fått till det! Skäms över helgens dåliga resultat på grund av det!

Torsdag: 11.538 steg + 40 min på gymmet inkl 2 km springa på bandet. Första för året, åkte dit själv på ledig dag. GI!
Fredag: 11.122 steg. Suck...bedrövligt! GI!
Lördag: Glömde sätta på mig stegräknaren men kom säkert inte upp i 15.000 steg. GI!
Söndag: 5.508 steg. Bedrövligt öven det men jag var bara hemma och städade och fixade. GI!

Nåväl...stegen blev väl inga toppnoteringar sedan nyår men vågen har har åtminstone visat ned 1,4 kg när jag ätit GI och det har jag varit duktig med.

Nu är det måndag igen och jag tar nya stegtag!
Väger mig igen först på fredag så får vi se om något ytterligare hänt.
I kväll ska jag ut och gå med ETL runt sjön.
Barnen kommer och det ska bli vardag igen!

I torsdags när jag var ledig gjorde jag en massa måsten som byggt på sig över helgerna och framförallt slängde jag ut granen!
Lika mysigt som det är att ta in den är det att bli av med åbäket efter jul.
Nu ska det bli härligt att börja tänka framåt på våren och att sätta pelargoner till balkonglådorna igen.

Helgen har varit lugn med mest hemmapyssel. Tiden går så fort bara.
Nu är det en lång dagvecka som väntar mig här på jobbet, 5 tidiga morgnar på raken.

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Mina steg är inget att skryta med alls just nu. Försöker satsa på maten istället.

Har du några bra GI tips till matlåda på jobbet eller du kanske äter ute?

2010-01-11 @ 18:15:27
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Darr

Har du sått pelargonfrön än? Jag är i valet och kvalet om jag ska göra det i år eller ej...men man kanske ångrar sig framåt våren om man inte gjort det, det är ju trots allt en viss tillfredsställelse att driva upp dem själv!

2010-01-12 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0