Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Sova utan att passera gå!

Jag har inte riktigt skött mina åtaganden i vardagslivet på ett tag känner jag...
Glömt att kolla upp tandläkartider nu i januari, glömt att fota mig till körkort som måste förnyas inom verkligen kort!
Sådana där små surdegar som jag har förträngt.
På torsdag är jag ledig och då skall jag göra sådan där saker, skriva en lista och bara beta av!

I dag är jag sjukt trött.
Hade tänkt att träna innan jobbet men jag fick inte tummen ur för mer än några situps på köksgolvet på morgonen.
Jobbar nu em pass efter att ha gått av efter alla nätterna igår morse.
Sov bara 3,5 tim på fm igår för att kunna sova på kvällen men det gjorde jag ivarje fall inte och nu sitter man här som ett totalvrak!
När jag kommer hem i kväll ska jag rakt av spontandö innan jag hunnit passera gå det kan jag lova! Jag sluddrar när jag snackar nu och kan inte göra annat än att köra mig själv i jobbet på autopiloten. Tur att jag har en ganska välfungerande sådan!
I morgon kommer mina gossar och sover en natt hos mig efter jobbet då J är i Oslo. Skall bli mysigt som vanligt att få träffa dem igen.

Kommentarer
Postat av: Mor

Du har väl eldat på "kammarn" ? Sååå jäkla kallt det är.......

2010-01-05 @ 21:13:05
Postat av: sweetmama

Lite glömsk kan man väl få vara så här efter julhelgen.

Nu har jag gjort ett test av stegräknare vet inte om det duger men en början. Tror jag väljer min rosa. Bekvämt med en som kan hänga runt halsen ;o)

2010-01-05 @ 23:14:38
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej vännen. Jag har inte hunnit med att läsa din (några alls) bloggar på ett tag och vad ser jag? Du är kär!!! sååå jäkla kul och jag är jätte glad för din skull. Go girl.

Själv trodde jag ju att jag också hade hittad han, men visade sig inte vara så, han vill bara vara kompis men gärna komma hit och äta och ja du vet. Förr hade jag gått med på det, men den nya Anne säger nej. Allt eller inget är det för min del numera även om lusten gör sig påmind lite för ofta och jag vet att det bara är att lyfta luren, men nej. Och det här med broccoli och nya vanor, jag är numera expert på området : ) och det tar lååång tid att förändra ett beteende, men du är ju på så himla god väg men din träning och allt så vad fasiken gör det om man syndar ibland? Livet ska ju vara gott att leva...

Många kramar Anne

2010-01-06 @ 13:00:10
Postat av: Fia

Inte konstigt att du glömde bort vissa saker när det var så intensivt under jul- och nyårshelgen. Hoppas du unnar dig lite tid till återhämtning och inte har samma höga tempo hela tiden.

2010-01-10 @ 11:14:22
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0