Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

"Det sista"

Har jobbat hela helgen och den lilla tid som funnits däremellan har jag och JR renoverat hemma hos honom. Jag har upptäckt tjusningen med att måla, det blir så otroligt stor förändring på så kort tid!

Man tror att en vägg är vit men när man sedan börjat måla med vit färg så ser man hur vit verkligen ser ut och det nya vita ser så nytt ut och det gamla ser förskräckligt ut!

I går kväll kom barnen till mig och eftersom de har sovmorgon så tog jag mig också en lång sådan idag då jag är ledig.
Jag och N åt pizza hos mig i går kväll och jag och N satt och pratade om livet till fram till 23.00 då hon gick hem.
Jag somnade direkt tolalt utslagen.
Jag har nog kört ganska hårt den senaste tiden.... men det är kul också!

Nu håller jag på att packa...som jag uttrycker "det sista" men det känns som det bara växer och växer, jag fattar inte var alla saker kommer ifrån!

Nä, nu är kaffekoppen tom och det är dax för mig att fortsätta titta djupare i "det sista".
Tänk...syrran är just nu på väg till Kina! Vilket äventyr!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men ÄR du tillbaka på allvar igen?! :-D

Här har det ju hänt massor med roliga saker. Grattis till huset och kommande samboliv. Vad kul! :) Ingen ide att vänta om det känns rätt.

Stor kram vännen

2010-06-14 @ 13:53:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Kraka

Har du jobbat hela helgen??? Det har ju jag också och ändå har jag inte sett dig. Men vi har väl varit på olika salar...

2010-06-14 @ 23:39:34
URL: http://kraka.moah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0