Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Går mot helg!

Nu går det mot helg.
Har varit trött veckan som varit men i dag känner jag mig lite piggare.
Somnade som en stock framför en film igår kväll.

Har haft 4 trevliga dagar på jobbet denna vecka. Det känns faktiskt super för mig att jobba dag igen, jag mår verkligen bättre av det.

Nu efter jobbet tänkte jag åka förbi systemet för att hitta någon trevlig vinpava till helgen och direkt efter att den är urdrucken bär det av till gymmet och löpbandet.
:-) Nej då, det blir nog i lite annan ordning.
Jag ska beta av 5 km på bandet direkt efter jobbet är planen och är det ordentligt mycket ruter i mig blir det någon till springomgång i helgen.

I övrigt är det kalas för A som gäller och jag ska baka lite till det och köpa en till present.
Jag har blivit riktigt bra på att vara ledig nu efter all semester.

Hoppas innerligt att jag tar mig en låång sovmorgon i morgon bitti och på söndag också för den delen.
Tro det eller ej men jag blev verkligen tänd på Thailand, det var så härligt där att jag redan nu börjar planera för mycket övertidsarbete så att jag snart kan åka dit igen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det blir nog mycket roligare att träna om du börjar med vinet!

Träna en fredagskväll, det är duktigt!

Alla som åker till Thailand verkar vilja dit igen, det måste vara paradiset där. Hoppas du kan ta med killarna och besöka Furuvik i sommar också, det vore supertrevligt! Den här helgen ska vi göra vår i uterummet, jag ska pimpa lite där med ny matta från Hemtex och blå/vitt i stället för grönt som jag hade förra året.

KRAM!

2010-03-19 @ 16:39:50
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ser att det går framåt med löpningen! :) Hejja dig!

Själv har jag åkt på en förkylning, men det går väl an nu då jag ändå inte kan åka skidor...

Kram!

2010-03-21 @ 10:59:49
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Thomas

Hej !!



Tittar in och lämnar ett litet avtryck... hoppas att allt är OK. Sköt om dig ! Kram !

2010-04-15 @ 00:34:14
Postat av: Camilla

Hallååå! Miss you darling! Hoppas att allt är bra, men det är jag ganska säker på att det är. :)

Kram!

2010-04-20 @ 19:11:22
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Helena från iva

Ta nu upp bloggen igen! Vill tacka dig, önskar jag hade dig lite mer där nere. Du verkar vara en sån stark och glad tjej och tusen tack för hjälpen att komma igång mede bloggen. Ska jobba lite med den sen när jag får åka hem eller när jag orkar men jag kan iaf skriva min historia med 300 besökare första dygnet jag gick ut med adressen!!!!!

2010-04-22 @ 22:35:23
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0