Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag ar i Thailand och jag har fyllt 40!

Jag saknar min blogg men det har ocksa varit skont att vara utan den ett tag. Det blev sa och vi far se hur jag gor framover.
Nu vill jag bara skriva en liten halsning till alla dar hemma!
Inte kunde jag tro att Thailand kunde vara sa underbart! Finns ju ingen anledning att aka nagon annanstans kanns det som, sa otroligt vackert och dessutom valordnat och billigt!
Jag ar har med mina 2 soner och 2 kollegor.
Jag ser resan som en flykt fran min 40-arsdag och som en present till mig sjalv. Det var valdigt lange sedan vi bokade.
Vi kopte bara flygstolar till Bankok men vi mellanlandade 10 timmar o Peking sa vi han med en dags-sightseening i Peking vilket var riktigt coolt.
I bankok sov vi bara en natt och sedan flog vi vidare ned till Ao nang vid Krabi.
Dar fanns paradiset! Aldig hade jag trott att stranderna och oarna runt omkring kunde vara sa vackra som man sett pa bilder men det var de! Underbart vackert! Vi har sedan bara haft det roligt och trevligt, varit pa flera heldagsnorkelturer och pa elefantsafari samt badat i vattenfall i djungeln! Jag far aterkomma med bilder lite senare.
Igar em tog vi vart bagage och akte farjan till Phuket. Nu ar vi alltsa har. An sa lange ar jag inte imponerad. Vi bor pa ett helt nybyggt lyxigt hotell for en billig slant men omgivningen kanns ...sadar.
Nu skall jag in pa hotellet bredvid som har ett gym. Jag ska se om jag kan springa lite i varmen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej vännen och grattis igen! Hoppas att ni har det underbart! Njut!!!

Här är det snö och snö... men i dag skiner i alla fal solen.

Var på kent i går i Läkerol arena här i Gävle, bra men inte den bästa jag sett. De kommer till Sthlm i sommar (27 juli tror jag) till Långholmsparken. Vi ska gå, hänger du och J på?

Kram! Och glöm nu alla dumma tankar om att sluta blogga.

2010-03-04 @ 09:00:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Kraka

Så skönt att se dig här i bloggen igen! Grattis ännu en gång till de 40!

Beijing är en spännande stad. Vi var ju där både före och efter vår resa i Nordkorea. Jag firade en av mina födelsedagar i Beijing med kaffe och tårta på Starbucks. Kram!

2010-03-04 @ 23:34:13
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: ejmis

Grattis och trevlig resa! =)

2010-03-06 @ 11:18:38
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Men vad härligt det låter.

Har också funderingar hur jag ska fira min dag men det är ett år kvar ;o)

STORT GRATTIS PÅ DIN DAG !!!!

2010-03-06 @ 11:21:20
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Socrate

Hallå "old lady" - nä nu svor jag visst i kyrkan!

Har ju lite svårt att låta bli att dras med folk jag gillar så du får väl ta det där med "old" med en rejäl nypa salt.

STORT GRATTIS till de 40 i alla fall!

Har faktiskt 10 års perspektiv till den dagen och minns den som ganska omvälvande i just mitt fall.

KUL att ni har det så fint i Tailand - hoppas hela vistelsen där blir toppen! Ha det fint även när ni kommer hem!



Ha de bäst önskar gamle vännen Socrate!

2010-03-08 @ 09:26:30
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

GRATTIS I EFTERSKOTT KRAM

2010-03-23 @ 14:47:50
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0