Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Framme i allt det vakra!

Nu ar vi i Aonang i Thailand!

Flygresan gick forvanansvart smartfritt och vi kom fram for ca 1 dygn sedan. Vi har sedan dess shopat, landat i semestern och vilat.
Harligt som sjutton!

Inte viste jag att jag hade en sadan storshoppare till man, han har visat stor begavning i amnet och jag fick be om nad for att fa ga hem fran shopngen igar kvall!

Igar var det mulet och regn men anda varmt i luften och regnet som kom var ur varmvattenkranen.

Idag skiner solen och vi ar pa vag till stranden! Nu skall har antagas rosa kroppsfarg!


Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att höra ifrån er och att allt är bra :)

Längtar nu ännu mer efter vår semester, känns bara som det är lååångt dit.

2010-11-19 @ 08:43:52
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Maria

Häääärligt syster, härligt!!!

Vill se bilder sen!



Själv har jag idag påbörjat en 10 dagar lång LEDIGHET - och jag ska bare NJUTE!



Hälsa!!

2010-11-19 @ 11:31:20
URL: http://www.mariaskreativa.blogspot.com
Postat av: Mor och Kära Far.

SKÖNT att höra att ni har kommit fram och har det bra!

Ser fram emot mera bloggande med bilder kanske... Hoppas att kameran sköter sej! Hälsningar från kalla Sverige.Hälsa J.

2010-11-19 @ 17:45:22
Postat av: Mia

Är ni inte hemma snart. Vi saknar er.

Kram

Mia

2010-12-02 @ 08:21:06
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0