Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

5 minuters blogg i det stressiga livet.



Nu har jag 5 minuter och en kopp kaffe på mig att blogga lite vardag och några lite mörka bilder från mobilen :-)

I går efter jobbet åkte jag och D (JRs dotter) in till stan för att lyssna på en konsert som A hade med sin klass. Vi gick Drottninggatan fram och kikade lite på Butricks Halloweenskyltning och tog varsin varmkorv.

Konserten var jättetrevlig och ungdomarna väldigt duktiga!



På vägen hem var kidsen trötta och utförde sina vackraste grimaser!



Vi hade svårt att sova denna natt men när vi väl hade somnat och var tvungna att vakna i den mörka morgonen hade årets första snö kommit!


I dag var jag ledig och jag somnade om och sov några timmar på dagen innan jag gjorde några ärenden i det närmaste centrumet.
Jag lämnade t ex tillbaka min stegräknare IGEN! som packat ihop och trots att den var hårt sliten och jag inte hade något kvitto fick jag en ny!
Jag har sådan jäkla tur!

Sedan råkade jag gå på apoteket för att köpa tamponger då var det halva proset på det! När blev det extrapris på sådana produkter? Jag är turförföljd!

När jag gick förbi Kappahl såg jag en klänning som jag köpte..också det tur eftersom jag aldrig brukar hitta fina kläder till mig själv :-)

När jag kom hem låg en utbetalningslapp i brevlådan att jag skulle få tillbaka pengar på något jag inte hade en aning om! Tur som en tokig alltså!
Sen har jag värkdens finaste man och familj också, det är livets bästa!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå på jobbets fest!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Du hittar VISST fina kläder till dej själv!Det har jag nog lagt märke till. För att inte tala om vinterdäcken som jag hoppas Du hittade i buskarna samt LP-skivorna! Hoppas Du kan sälja skivorna och skulle Du få lite kosing för dem så kanske lillasyster kan få en krona oxo ty jag tror att några skivor kan ha tillhört henne också?

2010-10-22 @ 19:09:18
Postat av: rickard östedt

HEJ.

Fina inleg.

undra om kilarna vill följa med till elvsö bmx bana om solen siner8-)

2010-10-23 @ 16:06:15
URL: http://ostedt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Eh... du har aldrig funderat på att köpa en trisslott? Du kommer att vinna där också.

Kul att få se bonusdottern också. Det låter som om ditt liv är en räkmacka just nu. Njuuuuut!

Kram!

2010-10-23 @ 18:01:39
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: mia

Mysig dag :) D har blivit stora tjejen.

2010-10-24 @ 11:59:06
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0