Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kort men trevlig helg.

Jag har jobbat i helgen fast egentligen har det inte känts så.
Jag har liksom förträngt det.
I fredags när jag kom hem från jobbet låtsades jag som om jag hade ledig helg.
Vi stack till gymet och tränade och efter att vi lämnat D till hennes mamma hade vi myskväll med go-middag, levande ljus och lite vin.

Nästa morgon var det bara att fortsätta låtsas om som om jag inte skulle till jobbet och bara kliva ur sängen och gå dit.
Arbetet förflöt lugnt och på kvällen när jag kom hem tvättade vi båda bilarna både invändigt och utvändigt.
Det behövdes efter allt de varit med om i sommar med flytter och köra skräp till tippen samt semester mm.

Bilarna belv strålande rena.

Sönerna kom till oss redan på lördagkvällen eftersom deras pappa skulle bort.
Vi åt biff och kantareller.

I morse söndag tog vi lite sovmorgon och efter en sen frukost stack vi i väg till gymet och körde ett pass. Så härligt att se att JR mår så mycket bättre och att han börjar kunna träna lite igen. Det syns på hela honom att han är på gång igen och han har fått aptit!
I dag fick jag till och med för första gången någonsin säga (efter hans 5:e Tacos): Ge dig nu, ät inte mer, jag får ju inget till matlåda! :-)

I övrigt i dag har jag gjort höst på balkongen. Slängt alla blommor och räddat pelargonerna som skall vinterförvaras mm.
Nu är det natt och jag är på jobbet och låtsas att jag inte är trött...inte alls...gäääääsp.....

Kommentarer
Postat av: Mor

Trevligt att höra att JR har kryat på sej!

2010-10-04 @ 07:31:17
Postat av: Camilla

Oh, herre gud! Jag uppfattar mig som ganska energirik, men jag ligger verkligen i lä då jag läser här hos dig.

Hoppas att du får en ledig dag efter helgjobb snart, kanske redan i dag?

Kram!

2010-10-04 @ 08:15:54
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mia

Skulle också behöva tvätta bilen men det är ju så tråkigt. Hur gör man när man vinterförvarar pelargonier?

Vet inte om du varit extra allergisk när du träffat oss ..... Vi får städa jätte noggrant innan ni kommer och Chivas får vara på undervåningen. Kan det funka? Vågar du prova till helgen?

På hundkursen har vi en portugisisk vattenhund. Hon sa att hon skaffade sig den för att hennes man och barn var allergiska men just den hunden funkade för dom! Den är jätte söt :)

Angående träningen går det inte så bra faktiskt. Svårt att få tid till träning och så blir man så sötsugen på hösten. M ville att vi ska starta om kartan så hon har större chans. Är det ok för dig, du som leder?

2010-10-04 @ 08:27:27
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Mor

Kommer att skicka en bild på hur jag övervintrar ala mina pelargoner.Dom skulle inte få rum hos dej. FNISS! Bilden kommer när jag har flyttat in dom från växthuset.

2010-10-05 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0