Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

"Mens sana in corpore sano"

"Mens sana in corpore sano", det vill säga "en sund själ i en sund kropp".
Det låter väl najs :-)

...Nå väl, så bra kanske det inte kan bli men en sund kropp är mitt övertygade mål att det skall bli och förbli!

Igår var jag ledig. Det blev en jättebra dag för mig.
Kanske inte låter så spännande men jag var bara hemma och städade och kom lite mer till ordning.
Packade upp lite sådant som blivit stående och högar som samlat på  sig med papper när vi inte haft tid. Nu var det tid för att fixa med sådant och det kändes skönt!

På kvällen började vi sätta upp spegelväggar i vårt hemmagym! Nu väntar jag ivrigt på att vi ska få hem löpbandet!

I dag är det förmiddagsjobb som gäller och i kväll efter jobbet och efter att jag varit med A till tandregleringen skall jag och JR åka till gymmet.
Nu är det nedvarvningsvardag för oss. Vi är totalnöjda att inte ha något alls för oss, bara flyta med och komma till normalnivå!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker att det låter underbart att gå hemma och rota i röran och sortera. Man mår så himla bra efteråt ju.

Och hemmagym. Lyxigt! :)

Kram!

2010-10-06 @ 15:29:31
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

"nedvarvningsvardag".....? Va? FNISS! Vet ni egentligen vad det är? Kom igen när ni blir pensionärer......

2010-10-06 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0