Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Lugnt läge.


När jag var på IKEA sits så köpte jag ju lite julsaker bland annat lite tyg till köksjulgardiner.
Började sy dem i torsdags kväll.

Kännns ju lite tidigt men det är bara att smida medans järnet är varmt och snart åker vi ju iväg på semester!
Kul när man orkar vara lite pyssligare hemma igen!



På fredagsmorgonen gjorde jag något jag inte gjort på länge. Jag mötte upp N och vi gick ett härligt varv runt sjön.
Vi pratade tjejsnack så där som vi alltid gör.


När jag var hemma igen lade jag mig i ett hett bad och läste en stund. Sedan var det dax att gå till eftermiddagspass på firman.
Läget är lugnt och snart har även lördagens arbetspass gått mot sitt slut.
I kväll blir det lugn och mysig hemmakväll med go-middag och kanske en film för bara mig och JR.

Om allt blir som jag tänkt mig springer jag en halvmil efter jobbet i eftermiddag och om jag är riktigt kraftfull syr jag klart julgardinerna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0