Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Färdigt!

Jag kan knappt tro det men vi är klara nu! YES!!!!!

I går städade vi i JRs hus det sista fram till 22.00 och vi blev klara!
Ajaxen dröp om oss och händerna var som russin men rent var det!
Nu har vi helt enkelt stängt dörren där borta och AVSLUTAT! allt är klart! Finito! Sålt! Borta!

JR måste dit en kort sväng i eftermiddag och montera ned en motor som var för tung för att få in i bilen för att köra till tippen och som vi inte hade verktyg till igår men den ligger utanför garaget och han behöver inte gå in något mer.
Jo förresten...vi köpte ett "Välkommen till ert nya hem-kort", en chokladkaka och en flaska vin som välkomstpresent till de nya som flyttar in, det skall han ställa på köksbänken där idag.

I går pratade vi om att vi kanske blir rastlösa och och inte riktigt vet hur man varvar ned en tid men vi skall hjälpas åt att komma på fötter igen.

Fastän jag är ledig idag gick jag upp kl 06.00 och började städa här hemma. Ser ut som ett sklagfält här.
Känner mig dock inte stressad av det, det känns bara härligt att få gå här hemma och skrota runt!

Nu skall jag strax till vårdcentralen och göra ett pricktest för allergin på mig. Därefter skall jag möta JR och vi skall åka till Magnetröntgenkameran med honom.

Igår glömde jag min telefon på jobbet. Vad handikappad man blir. Jag och JR hade svårt att få till hur vi skulle träffas idag då vi inte kunde nå varandra på telefonerna.
Hur gjorde man förr? Shit vad bekväm man blivit med att alltid kunna nå varandra!

Kommentarer
Postat av: mia

Försök att varva ner och ta en härlig sovmorgon, det är du värd. Gulligt av er att fixa inflyttningspresent till nya ägarna. När får du reda på svaret på pricktestet?

2010-09-29 @ 22:16:26
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad underbart! Jag tjatar alltid om att ni måste fira med någon SPA-weekend eller så. Hur går det med den frågan? :-D

Kramar!

2010-09-30 @ 08:25:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0