Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ganska normalt liv pågår.

JR är mycket bättre. Febern är borta.
Verkade som han var matförgiftad denna gång men av vad?
Doktorn som han fick komma till för att undersöka hälsan i övrigt var tydligen en riktig juste lirare som tog sig mycket god tid för att undersöka och utreda. Nu blir han väl omhändertagen vilket är skönt!

I torsdags efter jobbet åkte vi i väg och hämtade soffan och sedan monterade vi i hop den.
Därefter orkade vi inte göra ett smack till. Soffan blev kanonfin i vårt vardagsrum!

Igår blev det inte många steg tagna. Jag satt på kurs hela dagen och tyvärr blev kaloriintaget på tok för stort eftersom vi blev bjudna på lunch och fika. Bara att ta nya tag och inte ge upp.
På kvällen åt vi biff och kantareller och såg en film "The pianist".

Nu gäller jobbhelg vilket jag gärna hade hoppat över. Den här helgen är det visning på JRs hus så i eftermmiddag ska vi dit och piffa upp med orkidéerna och städa lite på ytan igen.

Det förbaskade internetet har vi inte fått fart på hemma än ordentligt heller så ännu kan jag inte blogga foton på livet men jag hoppas det snart skall vara avklarat.





Kommentarer
Postat av: Camilla

Men vad jobbigt att inte älsklingen mår bra! Hoppas att han piggar på sig. Han kanske rent av inte orkar med samma tempo som du. Kroppen säger ifrån...

Ha det fint vännen.

Kram!

2010-09-05 @ 11:00:36
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0