Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka: 38!




Måndag 20/9: 18.238 steg. Sprang 4,5 km på 30 min. Skönt och lugnt jämt tempo.
Tisdag 21/9: 9.475 steg. Tyvärr inget bra...
Onsdag 22/9: 13.159 steg.
Torsdag 23/9: 13.152 steg. ...Nära målet men tyvärr inte hela vägen fram. Blev allergisk på kvällen och kunde inte springa.
Fredag 24/9: 15.100 steg.
Lördag 25/9: 12.314 steg. Sprang 2 km. Slängt skräp och burit hela dagen.
Söndag 26/9: .....steg. Slängt skräp och kämpat på och burit hela dagen.

Den här veckan har varit väldigt mycket med jobbet, har inte riktigt fått till det med motion och strikt levene som jag önskat.
Har samma vikt i dag söndag som i måndags.
1 kg kvar till målvikt. Man kan väl säga att jag stabiliserat mig fint här nu och känner mig helt ok i vikten .... men 1 kg är det kvar, sen skall här börjas forma muskler!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hör av dig när ni "landat". Hoppas din allergi lugnar sig, låter jobbigt. Hur kan du träna så mycket ändå? Jag går en hel del, i söndags tycker jag inte att jag gjorde annat när jag väntade mellan R´s träningar. Jag har faktiskt kommit iväg och sprungit två gånger den här helgen också, det är jag lite stolt över.

2010-09-27 @ 07:59:39
URL: http://lamiadevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0