Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Minimalistiskt eller ombonat?

Har jobbat natt. När jag kom hem i morse så satte jag mig framför tvn i köket och åt 3 knäckebrödmackor. När jag var färdig och toktrött i huvudet tittade jag mig runt omkring och tänkte:
Vad jag trivs här!
Vad mysigt vi börjar få det!
Kameran låg på bänken bredvid mig så jag tog de här 2 korten utan att det var städat, bara som det var.

Kanske inte så märkvärdigt men det känns verkligen bra för oss nu hemma.
Lite stökigt men på god väg att bli riktigt trevligt!
Jag som under en ganska lång tid önskat ha det minimalistiskt runt mig börjar nu tycka att det känns bra med lite mer ombonat igen.
Jag antar att man vill ha få saker och minimalistiskt runt sig när man har för mycket inom sig.
Nu klarar jag till och med att ta emot folk hemma även när det inte är perfekt.


(...otroligt snygg handduk jag hängt där borta vid elementet :-))

Det händer inte så mycket just nu. Jag lägger ut en massa saker på blocket som vi måste sälja som vi har dubbla möbler av.
Utöver det har jag hunnit beställa lite kläder på H&M nätshop.

Jag har 2 personer som jag specielt villl gratulera! N för att hon utförde 1/2-marathon i lördags och på en så bra tid! Grattis! Du är beundransvärd!
Sedan vill jag gratulera Kraka på födelsedagen! Hon jobbar här i rummet bredvid i natt och hon har bjudit på tårta här på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Mor

Fint har det verkligen blivit. Hör jag tonen ang. den orange handduken? Jag som har köpt 3 dussin sådana handdukar, 3 dussin gulblommiga samt grönrutiga i flyttpresent!!! FNISS!

2010-09-14 @ 09:10:50
Postat av: Mia

Köket blev urmysigt när gardinerna kom upp. Valet av svart bord/stolar var helt rätt. Valet av handduk var kanske inte lika rätt ...haha

2010-09-16 @ 07:46:04
URL: http://lamiadevida.blogg.se/
Postat av: Fia

Stökigt?? Det ser ju jätteprydligt ut.

2010-09-17 @ 23:00:13
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0