Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Beröm för lugn och fin livsstil :-)

Ja ha, nu har det hunnit gå en halv vecka igen. Tiden går så fort!
I måndags så sov jag efter nattjobb.

I tisdags hade vi en engagerande dag i barngruppen på jobbet.
Oj, vad märkligt det lät antar jag?
Alltså...vi är en grupp på firman som extra engagerar sig i att lära ut och utveckla att de minsta kunderna får de bästa produkterna på markanaden samt att handhavande av dem och produkterna sker på bästa sätt.
Detta kräfva en hel del samordning och engagemang och det var just det vi i gruppen arbetade med i tisdags.

I går onsdags var jag ledig och firade detta med att innan klockan var 07.00 på morgonen ha sprungit 4 km på 23.11 minuter.

KL 09.00 befann jag mig inne i stan hos min tandläkare som för första gången i världshistorien gav mig beröm och lovord.
Han sade att till och med tandköttet såg ut som på en nyfödd...(har jag drabbats av tandlossning? Nej då, han menade bara att det var så rosa och snyggt!)

Han menade att det troligen berodde på min fina hälsosamma livsstil utan sötsaker och med mycket motion och att jag generellt var på rätt köl!
Det var verkligen roligt att höra när man går till tandläkaren och billigt blev det också som omväxling!

Efter det mötte jag JR och hans kollega som hade lunchrast. Vi köpte sallader och det var jättetrevligt. Sedan åkte vi och handlade arbetsbyxor. Det var en inte lika billig historia. Mina kostade 720 kr men jag behövde nya då mina förra ju är av Pirat-typ.

När JR började jobba igen satte jag igång att tokshoppa löparkläder. Hittade på IGOR-sport eller vad affären hette massor av halva priset på CRAFT löparkläder. Oj vad trevligt!

Sedan åkte jag med JR hem och efter några minuters vila åkte vi till gymet och körde att hårt pass rygg och axlar.
På kvällen sedan var jag ganska mör efter både gym och löpning med tillägg för 20.000 promenadsteg också i stan!
Jag vek tvätt och städade till Marsvinen samt lagade kycklinggryta till alla barnen.
Somande utmattad vid strax efter 23.00.
Så skall en ledig dag vilas!

I dag var det en vanlig bra dag på firman. Nu i kväll skall jag in till stan och lyssna på äldsta grabben som har konsert med sin klass i en kyrka! Ingen träning blir det idag mer än steg!





Kommentarer
Postat av: Mor

FNISS! När du skriver det där om tandläkaren så kan jag inte låta bli att tänka på den jättefyllda stora godispåsen som stog på bordet då vi var hemma hos er senast. Jag och far var chockade över storleken på påsen. FNISS igen! Ska jag skvallra för tandläkaren?

;-))

2011-04-14 @ 18:29:17
Postat av: Camilla

Härligt! :) Mina tandläkarbesök brukar också ha en tendens att bli dyra...

Skrattar lite åt din mammas kommentar här ovanför också. :)

Ha en riktigt fin helg nu. Hoppas att du slipper jobba.

Kram!

2011-04-15 @ 09:50:36
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Katta

Tack för din fantastiska kommentar!!! :D Jag kommer varje vecka att redovisa min viktnedgång!! :D STOR KRAM!

2011-04-15 @ 20:30:56
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0